četvrtak, 26. travnja 2012.

Da li je postojala i da li ozviljava Sandzacka agenda?

    Svjedoci smo da se u zadnje vrijeme sve vise otvoreno govori o novom teritorijalnom uredjenju BiH i trecem entitetu pa cak je ozivjela i pomalo i zaboravljena ideja o samostalnoj muslimanskoj "fildzan" drzavi o kojoj iz svog ugla zelim da pisem u ovom tekstu, a koju je u svojoj glavi kroz "Islamsku Deklaraciju" prvi zamislio Alija Izetbegovic a odlazeci (?) Reiss Mustafa Efendija Ceric sebi umislio da je on taj koji treba da sve istjera na cistac. Reis Ef Ceric je nedavno izjavio da su muslimani "jedini narod na Balkanu koji nema drzavu" u stvari zaleci se kako on i IZ nemaju svoju drzavu u kojoj bi on ocito kao jedini i najveci zastitnik muslimana bio Alfa i Omega.

Mustafa Ef Ceric
(Mustafa Ef Ceric kratka biografija:

    Mustafa Cerić rođen je 1952. u Velikom Čajnu kod Visokog, gdje je završio osnovnu školu.
U Sarajevu je 1972 završio Gazi Husrev-begovu medresu, a šest godina kasnije, diplomirao je na Univerzitetu Al-Azhar u Kairu.
Bio je potom tri godine imam u Gračanici da bi 1981. otišao u Chicago.
Uporedo s dužnošću imama u Islamskom kulturnom centru u Chicagu, Cerić završava postdiplomski studij iz islamske teologije i doktorira 1986. godine. Potom se vraća u bivšu Jugoslaviju na mjesto imama Zagrebačke džamije, gdje ostaje narednih pet godina i odakle 1991. odlazi u Maleziju.
Rođeni Sarajlija postao je ratne 1993. godine, kada po prvi put biva izabran za reisa Islamske zajednice BiH.
U njegovoj službenoj biografiji stoji da je naredni izbor za reisa bio 1998. - u međuvremenu je primio menšuru - a treći reisovski mandat je dobio 2005. godine.
Efendija Cerić je oženjen, ima dvije kćerke i sina, zavidan broj učešća na različitim međunarodnim simpozijima (redovan je sudionik Svjetskog ekonomskog foruma u Davosu), dobitnik je jednog domaćeg priznanja i nekoliko međunarodnih, od kojih je samo jedno za širenje islama (1997) a ostala za politički angažman.
Autor je jedne knjige na engleskom jeziku (Roots of Synthetic Theology in Islam, 1995, u Kuala Lumpuru) i jedne na bosanskom jeziku (Vjera, narod, domovina, 2002, u Sarajevu).
Izuzetno je aktivan u političkom životu ("Definitivno, najmoćnija politička faca u bošnjačkom narodu", Milorad Dodik o efendiji Ceriću) i sklon prodikama o moralu.

O Efendiji Cericu kao covjeku i uzornom muslimanu:
     Koliko god okolo morališe, u praktičnom životu i na sebi to ne primjenjuje: plaća reisa je po pravilniku Rijaseta strogo čuvana tajna. Pravilnik jasno određuje da sve putne troškove efendije Cerića (a nije ih malo) snosi Rijaset, baš kao što Rijaset snosi troškove reprezentacije i službenog mercedesa. Posebna stavka pravilnika su "pojedinačne isplate" koje reis do 2.000 KM jednostavno potpisuje, a dužan je da o onima do 10.000 KM "zatraži odgovarajući zaključak na prvoj narednoj sjednici Rijaseta", kako piše u pravilniku. Što se penzije tiče, Cerić se na vrijeme obezbijedio: ima da bude u rangu najviše u državi, a Rijaset je taj koji će do kraja reisovog života namirivati razliku u odnosu na penziju koja bude određena rješenjem Fonda PIO/MIOFBiH. Rijaset će se o Ceriću brinuti i nakon njegove smrti: u pravilniku piše da snosi troškove dženaze, ukopa i podizanja odgovarajućih nišana.
Za ovozemaljske pogodnosti Cerić se pobrinuo sam. Odmah po preuzimanju dužnosti reisul-uleme, smjestio se u stan od "6 + više soba, kuhinje i pomoćne prostorije" (31. 8. 1993.), da bi šest godina kasnije, zajedno sa suprugom Azrom, postao vlasnik ovog fudbalskog terena (stana) od 213 kvadratnih metara i garaže od 23 kvadratna metra.
    Riječ je o kući u kojoj je do svoje smrti živio Rato Dugonjić, dugogodišnji visoki partijski i funkcioner RBiH i SFRJ. Stan je renoviran, u njemu su o trošku neimenovanog investitora izvedeni zidarski, betonski, tesarski, limarski, stolarski, staklarski, keramičarski, bravarski, molersko-farbarski, te radovi na instalaciji vodovoda i sanitarija i elektroinstalaciji.
    Otkupljen je 11. juna 1999. po cijeni od 25.901 KM, što znači da je Cerić kvadratni metar stana platio 121 KM. I to u rekordnom roku, u kome je stanarsko pravo stečeno za pet godina, a sva potrebna rješenja o privatizaciji stana okončana za tri mjeseca!
    Reis je obezbijedio i kćerku i zeta - smjestio ih je u borački stan na Šipu, a zaposlio u državnim službama. Država i politika stare su Cerićeve slabosti. U najnovijem izdanju, ovom sa Slobodne Evrope, Cerić sebe upoređuje sa Martinom Lutherom Kingom, Desmondom Tutuom i Mahatmom Gandhijem. Svi su, veli Cerić, bili vjerski lideri koliko i politički. 
    - „A koliko sam ja mogao da pratim, ovih dana će i na čelu demokratske države Njemačke biti čovjek koji je svećenik", kaže efendija odgovarajući koleginici na pitanje koliko se miješa u politiku. 
    - „Ja se samo miješam u ono što moram da radim", pojašnjava. 
    Mora, dakle, ef. Cerić da se, umjesto Islamskom zajednicom, bavi državom, umjesto vjerom, politikom. Samo tako, naime, i Bošnjaci dobijaju svog Dodika i svoj zahtjev za secesijom.
Mustafa ef. Spahić, dugogodišnji najozbiljniji kritičar Cerićevog reisovanja, bezbroj je puta dokazao da je najveći problem Islamske zajednice upravo Cerićevo nemiješanje u svoj posao. Da je drugačije, danas i ne bi bilo manipulacija vehabizmom.
    Upravo je Ef. Cerić, još u ratu, bošnjačkim ženama čestitao sinove šehide, upravo je on od vehabija napravio nove muslimane i najveći je krivac što su, kako bi rekao Rešid Hafizović, vehabije prvo došle po našu djecu, a danas po tapiju na Bosnu i Hercegovinu. Koju im Cerić, eto, nudi na Slobodnoj Evropi, skupa sa sobom na čelu

Toliko za sada o Cericu kao postenom i uzornom muslimanu i covjeku ...

    Aspiracije koje Srbija ima prema dijelu BiH koji se trenutno naziva Republika Srpska koji samim svojim nazivom jasno govoreci da svi osim Srba tu nemaju sta da traze i u najboljem slucaju mogu biti samo gradjani drugog reda, uvijek su bile jasne i nemuste izjave Srbijanskih politicara od samog vrha drzave pa do  perifernih nadripoliticara nikada nisu nikoga razuvjerile da se odustalo do projekra Velike Srbije.
    S druge strane hijenska politika Nezavisne Hrvatske Drzave (NHD - NDH ???) koja je svom dvolicju i licemjerju dosljedna od samog pocetka druzenja hrvatskih i bosnjackih nacionalista kroz vezanje zastava s nozem iza ledja spremnim da u svakom trenutku bude zaboden Bosnjacima u ledja vise puta je dokazala da smrti Ante Pavelica i Franje Tudjmana nisu ni malo neke desnicarske nacionaliste u Hrvatskoj koji se kriju iza prozirne ideje o zastiti Hrvata izvan "matice Hrvatske" odmakle od ideje Velike Hrvatske ma koliko svoje lice maskirali u boje evropske demokratije.
    Bosnjaci su nekeko, valjda zbog "opkoljenosti" tim dvjema velikodrzavnim azdahama sa uvelom maslinovom grancicom u zubinama i ogromnim kandzama u svako doba dana i noci spremnim na krvavo komadanje Bosne, bili ti koji su uporno zagovarali opstanak Bosne i Hercegovine kao jedinstvene drzave i zajednice tri ravnopravna naroda.
    Vec duze vrijeme uvazeni Reiss se ne odvaja od Sandzackog Muftije Zukorlica i voda ga po bosanskim muslimanskim vjerskim dogadjajima tipa Ajvatovice i slicnih na kojima ovaj srbijanac islamske vjeroispovijesti s puno zara na sav glas vice kako su muslimani s obje strane Drine jedno te da su obespravljeni i kako treba da dignu svoj glas i pobune se protiv nepravde i zuluma - a sve to cini se treba da se desi bas pod njegovim vodjstvom kao najavljenim sledecim Reis ul-ulemom. Doduse nerijetko njegovi govori koji su propraceni prijeteci podignutim palcem, mahanjem rukama i opasno ratnickom retorikom ne nailaze na zeljeni odziv okupljenih i narod poslije kraceg slusanja okrene ledja i ode da sjedi na livadama i uziva u razgovoru sa drugim ljudima ciji rijecnik nije tako ratoboram.
    Ja licno ne mogu da se ne sjetim takvih slicnih govorancija par godina prije nego sto ce u zemlji Bosni izbiti rat koji je pored toga sto je bio ocita agresije od strane susjednih zemalja Srbije a kasnije i Hrvatske u samim svojim temeljima imao odrednicu vjerskog sukoba. Muslimani su ratovali protiv pravoslavaca, pravoslavci protiv katolika kasnije i muslimani i katolici su se na mig iz Zagreba (a dogovoren sa Beogradom) pohvatali za guse pa da bi to ludilo bilo kompletno, na kraju su se i muslimani zestoko sukobili medju sobom.
    Babo je nekima ostao babo a nekim postao zli ocuh.
    Tada su na skupovima koje su organizovale stranke koje smo tada smatrali nacionalnim a kasnije se pokazalo da su u stvari nacionalisticke, obavezno bili i vjerski sluzbenici koji su svojim vatrenim govorima u kojima su tumacili Boziju volju da se desi sto se desilo upozoravali kako je samo pitanje dana kada ce "kjafiri", "turci", "nevjernici" skociti i poceti da kolju sve koji nisu njihove vjere. Biranim rijecima, izvrtanjem cinjenica i zloupotrebom autoriteta uspjeli su ubijediti jedan dio bosanaca i hercegovaca da su im oni s kojima su cijeli zivot bili prijatelji i dijelili dobro i zlo, u stvari potajno radili o glavi tako stvarajuci atmosferu straha i panike.
    Nikada nacionalizam na Balkanu ne bi imao toliko uspjeha da nije imao bezrezervnu podrsku samog vrha religijskih zajednica.
    Paranoja se sirila kao pozar kroz govore vjerskih sluzbenika od najnizih do najvisih rangova.
    Mise, propovijedi i hudbe su bile zasnovane na mrznji i huskanju protiv drugih i drugacijih.
    U svom stilu krenuli su u obracun sa svim sto je podupiralo zdrav razum i nametnuli laznu iluziju da je covjek covjeku vuk a ne covjek i to samo zato sto se zove drugacije, moli drugacije, obrezan je ili nije, ...
    Svjedoci smo da je ta religijska neman  bljuvala mrznju i tokom rata i da su ono sto su u partizana bili komunisticki komesari u to vrijeme bili imami i pravoslavni i katolicki popovi vrseci duznosti moralista zaduzenih da njihova vojska smrtno zamrzi onu drugu (pa i trecu) i tako ih posalju jedne na druge sa nozevima u zubima dok su oni ostajali iza na sigurnoj udaljenosti za sigurnom sa svojim porodicama snadbjeveni svime i svacime ne znajuci za strah od ranjavanja, pogibije, gubitka najdrazih, ...
    Dakle, sva tri nacionalna projekta u BiH su propala:
      1. RS se grcevito bori da se prikaze kao drzava u drzavi i pripoji Srbiji i u tome i pored providnih izjava srbijanskih "demokratskih" politicaa bas od njih ima bezrezervnu podrsku i svasrdnu pomoc.
      2. ocito jos uvijek nezvanicno postojeca Hrvatska Zajenica Herceg Bosna zbog malobrojnosti Hrvata u BiH je na izmaku snaga u projektu otimacine teritorije Bosne i Hercegovine i pripajanja Hrvatskoj "matici" pa su hrvatski nacionalisti kao kucici otrcali u Banja Luku po pomoc srpskih nacionalista u ostvarenju svojih ciljeva.
      3. muslimanski nacionalisti su cijelo ovo vrijeme nekako zvucali "najbosanskije" jer, ruku na srce, BiH ne granici ni sa jednom muslimanskom zemljom kojoj bi bio pripojen muslimanski dio teritorije a koji je bas sbog toga i prozvan "fildzan drzava".
    Uzme li se u obzir da je Srbija podobro ocerupana odlukom Evropakih i svjetskih mocnika da se njena teritorijalna velicina svede na minimum i tako se ucini manjim faktorom nestabilnosti kroz odcjepljenje Crne Gore, nezavisnost Kosova te sve jacim glasovima iz Vojvodine o samostalnosti kroz za pocetak nekakvu konfederaciju sa Srbijom kao prelazni period do nezavisnosti, jasno je da su se na tom polju nekako sudarili srpskih/srbijanskih i bosnjackih interesa - ali onih nacionalistickih dijelova iz oba naroda.
    Naime, svakom djetetu u Srbiji je vec jasno da je Kosovo izgubljeno bezpovratno a da je svakim danom primicanja BiH EU sve mrcija kapa sto se tice ideje da se umjesto Kosova izgubljena teritorija Srbije kompenzira dijelom bosanskohercegovacke teritorije nazvane Republika Srpska stvorene na temeljima genocida i etnickog ciscenja od strane srpskih nacionalista i fasista.
    U svemu tome Bosnjacki nacionalisti su vidjeli sansu da u tom slucaju taj dio teritorije namire tako sto se vec devedesetih godina proslog vijeka pokrenula prica o Sandzaku kao nekadasnjem dijelu BiH - za vrijeme Osmanlijske okupacije Balkana. Za taj cilj je i osmisljen novi naziv za bosanske muslimane "Bosnjaci" kojim su povezani sa Sandzackim muslimanima tako da na kraju  izadje da su bosanski i sandzacki muslimani pripadnici jednog naroda - Bosnjackog, i da ako Srbi trebaju da zive u jednoj drzavi onda se to mora dozvoliti i muslimanima.
    Koje li ironije, u oba slucaja nesretna rijeka Drina je granica.
    Naravno, kada je taj koncept smisljen on je ostavljen u stranu "za ne daj Boze" ako Srbima i Hrvatima uspije da razbiju BiH i stvore Veliku Srbiju i Veliku Hrvatsku da bi i muslimani imali svoju drzavu.
    Obican covjek na sve tri strane naravno nije paniran da bude upucen u sve ovo i price koje su mu podastrte govorile su onjegovoj ugrozenosti od svakoga ko ne pripada njegovom narodu - religiji.
    Poslednjih mjeseci ideja o muslimanskoj drzavi na Balkanu sve vise izlazi iz sjene i pokazuje svoje lice ljudima Sandzaka i BiH kroz nerazdvojni dvojac Ceric - Zukorlic.
Ceric i Zukorlic - "Zajedno smo jaci"

    Ef Mustafa Ceric je prvo pokusao da preko svojih poltrona promijeni Ustav IZ BiH kroz prvi stav člana 66 novog Ustava Islamske zajednice BiH koji je trebao da glasi:

    "Reisul-ulema ostaje u službi doživotno, osim ako ne podnese ostavku ili ne bude s razlogom smijenjen u skladu s ovim Ustavom."

i sebi omoguci dozivotno "reisovanje" bas kao pokojni Josip Broz, kojeg bas zbog toga toliko blate i pljuju, sto je bio dozivotni predsjednik SFRJ. Jedina razlika je sto se Josip Broz cetiri godine vijao po sumama i zajedno sa svojim partizanima borio i oslobodio zemlju kojom je predsjedavao a ne sjedeci u svili i kadifi docekao kraj rata ... kao neki koji pokusavaju da se "odozivote".
    Poslije intenzivnijeg druzenja sa vise politicarem nego vjerskim sluzbenikom, ratobornim sandzaklijom Muamerom Efendijom Zukorlicem, njegovog predstavljanja bosnjacima u BiH i drzanja sastavljenih ruku u zraku, na kraju je ispalo da ce Zukorlic biti izabran za sledeceg reisa.

 Muhamed Ef. Ceric i Muamer Ef. Zukorlic

 Jedino nije jasno kako ce covjek koji ima drzavljanstvo Srbije biti reiss IZ Bosne i Hercegovine? U stvari Muamer Zukorlic je sa 23 godine zivota odmah po povratku sa studija i skolovanju u Sarajevu i Alziru izabran sa Predsjednika Mesihata IZ Sandzaka uz pomoc Sulejmana Ugljanina poslije izbora u IZ Sandzaka u kojem su cak i glasacke kutije mijenjane. Kasnije je sve glasniji postao u zahtjevima da se osnuje IZ u Srbiji sa sjedistem u Sandzaku umjesto u Beogradu i sa njim kao Reisom na celu.
Jedna od karti Sandzaka

    Ima Srbija svoju IZ Srbije i svog Reisa i Muftiju (Reis ul ulema IZ Srbije - Adem ef. Zilkić i Muftija srbijanski Muhamed ef. Jusufspahić) koja se 2007 odvojila od IZ BiH kao sto je i red, kako bi muslimani koji zive u Srbiji imali svoj vjerski centar, ali je politicar i biznismen Muamer Ef Zukorlic odlucio da mali Sandzak treba da ima svoju IZ Sandzaka u kojoj ce on biti neprikosnoveni vladar. Ono sto Ef Zukorlic navodi kao razlog za svoju promociju je u stvari GRAMATICKE a ne istorijeske ili neke druge prirode. Razlika je u sledeca dva naziva:
    - Islamska Zajednica Srbije i
    - Islamska Zajednica u Srbiji

Oko toga se ome koplja izmedju Sandzaka i Beograda. U stvari u Sandzaku postoje dvije IZ u kojima je Zukorlic alfa i omega:

    - Mesihat Islamske Zajednice Sandzak
    - Mesihat Islamske Zajednice u Srbiji
Islamska Zajednica na Balkanu i teritorija koju pokriva se mijenjala kroz vijekove od vremena kada je BiH bila dio Otomaskog Carstva do danas. Za vrijeme Osmanske vlasti na ovim prostorima nije postojalo zvanje Reisa niti u BiH niti na Balkanu. 
     Za vrijeme okupacije BiH od strane Austro-Ugarske imenovan je prvi Reisu-l-ulema Mustafa Hilmi ef. Hadžiomerović u oktobru 1882.godine i prva četvorica članova Ulema Medžlisa od strane Austrougarskog cara. Tako je uspostavljena je institucija Rijaseta sa sjedistem u Sarajevu, kao jedinstven primjer takve institucije u islamskom svijetu i time je, u stvari, počela da se provodi u život Kalijeva uredba o ustrojstvu Islamske vjerske zajednice BiH.
     Poslije formiranja Kraljevine SHS nastupila su turbulentna vremena za IZ BiH cije je sjediste i dalje bilo u Sarajevu a djelovala je na cijeloj teritoriji Kraljevine SHS.
     Od 1941 do 1945 BiH je pripala NDH i IZ BiH je nastavila sa djelovanjem iz Sarajeva a pod okriljem Zagreba bez "vlasti" na teritoriji Srbije i Sandzaka.
     Od 1945 do 1993 u FNRJ a kasnije SFRJ Mesihat u Sarajevu je bio centar svih muslimana te drzave od Vardara do Triglava. Po Ustavu Islamske vjerske zajednice od 1959.godine objedinjuju se ove ustanove u jednu, a to je Starješinstvo Islamske vjerske zajenice na području jedne republike. Po ovom Ustavu područje ulema-medžlisa obuhvatilo je područje jednog Sabora što je, opet kasnije ušlo u kompenteciju starješinstva. Na zasjedanju vrhovnog Sabora Islamske vjerske zajednice u Prištini 5.novemrba 1969.godine donešen je njen novi Ustav, po kojem je Islamska vjerska zajednica službeno nazvana Islamska zajednica jer se došlo do zaključka da je riječ Islam implicira pojam vjere. Prema ovom Ustavu organi Islamske zajednice su odbori kao i osnovni organi i upravna tijela, vjersko-prosvjetni referenti i muftije kao glavna vjerska lica na svom području. Viši organi su Sabori i starješinstva. Sabor je najviši zakonodavni organ Islamske zajednice na području republike, a starješinstvo njegov izvršni organ. Prema Ustavu postoje četiri Sabora, odnosno starješinstva (Sarajevo, Priština, Titograd (Podgorica) i Štip). Od članova republičkih Sabora bira se vrhovni Sabor Islamske zajednice u SFRJ. On je najviši zakonodavni i nadzorni organ Islamske zajednice u zemlji. Njega sačinjavaju: reisu-l-ulema (na čelu), predsjednici, Starješinstva i šest članova koje bira vrhovni Sabor iz svoje sredine. 12 aprila 1990.godine u Sarajevu, usvojen je novi Ustav Islamske zajednice
     U ranim 90-im godinama proslog vijeka SFRJ se malo po malo raspadala i stvorene su nove drzava sto u stvari znaci da su bivse Jugoslovenske republike dobile svoju drzavnost.

Bosna i Hercegovina je dobila IZ BiH i svog Reisa (trenutno Reis ul ulema Mustafa Ef Ceric)
 Reis ul ulema Mustafa Ef Ceric

Srbija je dobila Mesihat IZ Srbije i svog Reisa (trenutno Reis ul ulema Adem ef. Zilkic)
 Reis ul ulema Adem ef. Zilkic


Makedonija je dobila IZ Makedonije i svog Reisa (trenutno Reis ul ulema Sulejman Redzepi)
Reis ul ulema Sulejman Redzepi

Crna Gora je dobila IZ Crne Gore i Reisa (trenutno Reis ul ulema Rifat ef. Fejzic), 
 Reis ul ulema Rifat Ef. Fejzic

Kosovo je dobilo IZ Kosova na cijem je celu Muftija Naim Ef. Trnava i u formalnopravnom pogledu je sastavni dio Rijaset Islamske Zajednice Bosne i Hercegovine.
Muftija Naim Ef. Trnava

Hrvatska je dobila IZ u Hrvatskoj na celu sa Muftijom Svkom Ef. Omerbasicem i u formalnopravnom pogledu je sastavni dio Rijaset Islamske Zajednice Bosne i Hercegovine.
Muftija Svko Ef. Omerbasic


Slovenija je dobila Mesihat Islamske zajednice u Sloveniji na celu sa Muftijom Nedzadom Ef. Grabusom i u formalnopravnom pogledu je sastavni dio Rijaset Islamske Zajednice Bosne i Hercegovine
 Muftija Nedzad Ef. Grabus


     Dakle, od svih ovih novonastalih drzava neke su dobile samostalne vjerske institucije a neke su jos uvijek podanicki ustrojene prema Sarajevu kao "glavnom gradu muslimana na Balkanu". Interesantna je jos cinjenica da se Reis Ceric ne upinje toliko da ostale muslimane na Balkanu nazove Bosnjacima i pridoda ih onima u Sandzaku o kojima se zdusno brine zajendo za Ef Zukorlicem. 
    Pokusava li se pokusaj prosirenja Sandzaka podvaliti bosaanskim muslimanima pod krinkom prosirenja BiH na Sandzak?
    Postoji li skriveni plan u glavama muslimanskih vjerskih vodja da se trguje teritotijom BiH?
    Sjecate li se pokusaja puca od strane Ejupa Ganica kada je Alija Izetbegovic bio zarobljen od strane JNA na Sarajevskom aerodromu '92 godine na samom pocetku rata?


    Znaju li Ceric i Zukorlic nesto sto drugi ne znaju?
    Vidi li IZ sansu za formiranje Islamske Drzave na racun Drzave BiH kroz razmjenu teritorija RS za Sandzak?
        Jesu li Srpski nacionalisti uvidjeli priliku za teritorijalno prosirenje Srbije na racun BiH kao nadomjestenje za Kosovo uz dobitak polovine teritorije Bih za mali dio Srbije koji se naziva Sandzak?
    Je li na pomolu religijski inspirisana i iz bosnjackih religijskih vrhova inicirana trgovina teritorijama izmeju R BiH i R Srbije?
    Planira li Reis Ceric pazariti 25.053 km² teritorije BiH (povrsina RS) za 8.686 km² teritorije Sandzaka?
    Je li na pomolu kriza koja bi mogla kulminirati i novim ratnim sukobom izmedju Srba i Bosnjaka za sitne interese malih grupa ljudi sa obje strane?
    Hoce li sledece "humano poreseljenje naroda" biti religijsko?
    
    Namece se i previse pitanja na koja niko ili mali krug ljudi zna odgovor.

Pogledajte snimak iz emisije FACETV sa Senadom  Hadzifejzovicem i gostima u studiju Dane Cankovic, Predsjednik Srpskog Narodnog Pokreta i Dzemail Suljevic Predsjednik Odbora za obnovu Sandzacke Autonomije.


   

Nema komentara:

Objavi komentar

četvrtak, 26. travnja 2012.

Da li je postojala i da li ozviljava Sandzacka agenda?

    Svjedoci smo da se u zadnje vrijeme sve vise otvoreno govori o novom teritorijalnom uredjenju BiH i trecem entitetu pa cak je ozivjela i pomalo i zaboravljena ideja o samostalnoj muslimanskoj "fildzan" drzavi o kojoj iz svog ugla zelim da pisem u ovom tekstu, a koju je u svojoj glavi kroz "Islamsku Deklaraciju" prvi zamislio Alija Izetbegovic a odlazeci (?) Reiss Mustafa Efendija Ceric sebi umislio da je on taj koji treba da sve istjera na cistac. Reis Ef Ceric je nedavno izjavio da su muslimani "jedini narod na Balkanu koji nema drzavu" u stvari zaleci se kako on i IZ nemaju svoju drzavu u kojoj bi on ocito kao jedini i najveci zastitnik muslimana bio Alfa i Omega.

Mustafa Ef Ceric
(Mustafa Ef Ceric kratka biografija:

    Mustafa Cerić rođen je 1952. u Velikom Čajnu kod Visokog, gdje je završio osnovnu školu.
U Sarajevu je 1972 završio Gazi Husrev-begovu medresu, a šest godina kasnije, diplomirao je na Univerzitetu Al-Azhar u Kairu.
Bio je potom tri godine imam u Gračanici da bi 1981. otišao u Chicago.
Uporedo s dužnošću imama u Islamskom kulturnom centru u Chicagu, Cerić završava postdiplomski studij iz islamske teologije i doktorira 1986. godine. Potom se vraća u bivšu Jugoslaviju na mjesto imama Zagrebačke džamije, gdje ostaje narednih pet godina i odakle 1991. odlazi u Maleziju.
Rođeni Sarajlija postao je ratne 1993. godine, kada po prvi put biva izabran za reisa Islamske zajednice BiH.
U njegovoj službenoj biografiji stoji da je naredni izbor za reisa bio 1998. - u međuvremenu je primio menšuru - a treći reisovski mandat je dobio 2005. godine.
Efendija Cerić je oženjen, ima dvije kćerke i sina, zavidan broj učešća na različitim međunarodnim simpozijima (redovan je sudionik Svjetskog ekonomskog foruma u Davosu), dobitnik je jednog domaćeg priznanja i nekoliko međunarodnih, od kojih je samo jedno za širenje islama (1997) a ostala za politički angažman.
Autor je jedne knjige na engleskom jeziku (Roots of Synthetic Theology in Islam, 1995, u Kuala Lumpuru) i jedne na bosanskom jeziku (Vjera, narod, domovina, 2002, u Sarajevu).
Izuzetno je aktivan u političkom životu ("Definitivno, najmoćnija politička faca u bošnjačkom narodu", Milorad Dodik o efendiji Ceriću) i sklon prodikama o moralu.

O Efendiji Cericu kao covjeku i uzornom muslimanu:
     Koliko god okolo morališe, u praktičnom životu i na sebi to ne primjenjuje: plaća reisa je po pravilniku Rijaseta strogo čuvana tajna. Pravilnik jasno određuje da sve putne troškove efendije Cerića (a nije ih malo) snosi Rijaset, baš kao što Rijaset snosi troškove reprezentacije i službenog mercedesa. Posebna stavka pravilnika su "pojedinačne isplate" koje reis do 2.000 KM jednostavno potpisuje, a dužan je da o onima do 10.000 KM "zatraži odgovarajući zaključak na prvoj narednoj sjednici Rijaseta", kako piše u pravilniku. Što se penzije tiče, Cerić se na vrijeme obezbijedio: ima da bude u rangu najviše u državi, a Rijaset je taj koji će do kraja reisovog života namirivati razliku u odnosu na penziju koja bude određena rješenjem Fonda PIO/MIOFBiH. Rijaset će se o Ceriću brinuti i nakon njegove smrti: u pravilniku piše da snosi troškove dženaze, ukopa i podizanja odgovarajućih nišana.
Za ovozemaljske pogodnosti Cerić se pobrinuo sam. Odmah po preuzimanju dužnosti reisul-uleme, smjestio se u stan od "6 + više soba, kuhinje i pomoćne prostorije" (31. 8. 1993.), da bi šest godina kasnije, zajedno sa suprugom Azrom, postao vlasnik ovog fudbalskog terena (stana) od 213 kvadratnih metara i garaže od 23 kvadratna metra.
    Riječ je o kući u kojoj je do svoje smrti živio Rato Dugonjić, dugogodišnji visoki partijski i funkcioner RBiH i SFRJ. Stan je renoviran, u njemu su o trošku neimenovanog investitora izvedeni zidarski, betonski, tesarski, limarski, stolarski, staklarski, keramičarski, bravarski, molersko-farbarski, te radovi na instalaciji vodovoda i sanitarija i elektroinstalaciji.
    Otkupljen je 11. juna 1999. po cijeni od 25.901 KM, što znači da je Cerić kvadratni metar stana platio 121 KM. I to u rekordnom roku, u kome je stanarsko pravo stečeno za pet godina, a sva potrebna rješenja o privatizaciji stana okončana za tri mjeseca!
    Reis je obezbijedio i kćerku i zeta - smjestio ih je u borački stan na Šipu, a zaposlio u državnim službama. Država i politika stare su Cerićeve slabosti. U najnovijem izdanju, ovom sa Slobodne Evrope, Cerić sebe upoređuje sa Martinom Lutherom Kingom, Desmondom Tutuom i Mahatmom Gandhijem. Svi su, veli Cerić, bili vjerski lideri koliko i politički. 
    - „A koliko sam ja mogao da pratim, ovih dana će i na čelu demokratske države Njemačke biti čovjek koji je svećenik", kaže efendija odgovarajući koleginici na pitanje koliko se miješa u politiku. 
    - „Ja se samo miješam u ono što moram da radim", pojašnjava. 
    Mora, dakle, ef. Cerić da se, umjesto Islamskom zajednicom, bavi državom, umjesto vjerom, politikom. Samo tako, naime, i Bošnjaci dobijaju svog Dodika i svoj zahtjev za secesijom.
Mustafa ef. Spahić, dugogodišnji najozbiljniji kritičar Cerićevog reisovanja, bezbroj je puta dokazao da je najveći problem Islamske zajednice upravo Cerićevo nemiješanje u svoj posao. Da je drugačije, danas i ne bi bilo manipulacija vehabizmom.
    Upravo je Ef. Cerić, još u ratu, bošnjačkim ženama čestitao sinove šehide, upravo je on od vehabija napravio nove muslimane i najveći je krivac što su, kako bi rekao Rešid Hafizović, vehabije prvo došle po našu djecu, a danas po tapiju na Bosnu i Hercegovinu. Koju im Cerić, eto, nudi na Slobodnoj Evropi, skupa sa sobom na čelu

Toliko za sada o Cericu kao postenom i uzornom muslimanu i covjeku ...

    Aspiracije koje Srbija ima prema dijelu BiH koji se trenutno naziva Republika Srpska koji samim svojim nazivom jasno govoreci da svi osim Srba tu nemaju sta da traze i u najboljem slucaju mogu biti samo gradjani drugog reda, uvijek su bile jasne i nemuste izjave Srbijanskih politicara od samog vrha drzave pa do  perifernih nadripoliticara nikada nisu nikoga razuvjerile da se odustalo do projekra Velike Srbije.
    S druge strane hijenska politika Nezavisne Hrvatske Drzave (NHD - NDH ???) koja je svom dvolicju i licemjerju dosljedna od samog pocetka druzenja hrvatskih i bosnjackih nacionalista kroz vezanje zastava s nozem iza ledja spremnim da u svakom trenutku bude zaboden Bosnjacima u ledja vise puta je dokazala da smrti Ante Pavelica i Franje Tudjmana nisu ni malo neke desnicarske nacionaliste u Hrvatskoj koji se kriju iza prozirne ideje o zastiti Hrvata izvan "matice Hrvatske" odmakle od ideje Velike Hrvatske ma koliko svoje lice maskirali u boje evropske demokratije.
    Bosnjaci su nekeko, valjda zbog "opkoljenosti" tim dvjema velikodrzavnim azdahama sa uvelom maslinovom grancicom u zubinama i ogromnim kandzama u svako doba dana i noci spremnim na krvavo komadanje Bosne, bili ti koji su uporno zagovarali opstanak Bosne i Hercegovine kao jedinstvene drzave i zajednice tri ravnopravna naroda.
    Vec duze vrijeme uvazeni Reiss se ne odvaja od Sandzackog Muftije Zukorlica i voda ga po bosanskim muslimanskim vjerskim dogadjajima tipa Ajvatovice i slicnih na kojima ovaj srbijanac islamske vjeroispovijesti s puno zara na sav glas vice kako su muslimani s obje strane Drine jedno te da su obespravljeni i kako treba da dignu svoj glas i pobune se protiv nepravde i zuluma - a sve to cini se treba da se desi bas pod njegovim vodjstvom kao najavljenim sledecim Reis ul-ulemom. Doduse nerijetko njegovi govori koji su propraceni prijeteci podignutim palcem, mahanjem rukama i opasno ratnickom retorikom ne nailaze na zeljeni odziv okupljenih i narod poslije kraceg slusanja okrene ledja i ode da sjedi na livadama i uziva u razgovoru sa drugim ljudima ciji rijecnik nije tako ratoboram.
    Ja licno ne mogu da se ne sjetim takvih slicnih govorancija par godina prije nego sto ce u zemlji Bosni izbiti rat koji je pored toga sto je bio ocita agresije od strane susjednih zemalja Srbije a kasnije i Hrvatske u samim svojim temeljima imao odrednicu vjerskog sukoba. Muslimani su ratovali protiv pravoslavaca, pravoslavci protiv katolika kasnije i muslimani i katolici su se na mig iz Zagreba (a dogovoren sa Beogradom) pohvatali za guse pa da bi to ludilo bilo kompletno, na kraju su se i muslimani zestoko sukobili medju sobom.
    Babo je nekima ostao babo a nekim postao zli ocuh.
    Tada su na skupovima koje su organizovale stranke koje smo tada smatrali nacionalnim a kasnije se pokazalo da su u stvari nacionalisticke, obavezno bili i vjerski sluzbenici koji su svojim vatrenim govorima u kojima su tumacili Boziju volju da se desi sto se desilo upozoravali kako je samo pitanje dana kada ce "kjafiri", "turci", "nevjernici" skociti i poceti da kolju sve koji nisu njihove vjere. Biranim rijecima, izvrtanjem cinjenica i zloupotrebom autoriteta uspjeli su ubijediti jedan dio bosanaca i hercegovaca da su im oni s kojima su cijeli zivot bili prijatelji i dijelili dobro i zlo, u stvari potajno radili o glavi tako stvarajuci atmosferu straha i panike.
    Nikada nacionalizam na Balkanu ne bi imao toliko uspjeha da nije imao bezrezervnu podrsku samog vrha religijskih zajednica.
    Paranoja se sirila kao pozar kroz govore vjerskih sluzbenika od najnizih do najvisih rangova.
    Mise, propovijedi i hudbe su bile zasnovane na mrznji i huskanju protiv drugih i drugacijih.
    U svom stilu krenuli su u obracun sa svim sto je podupiralo zdrav razum i nametnuli laznu iluziju da je covjek covjeku vuk a ne covjek i to samo zato sto se zove drugacije, moli drugacije, obrezan je ili nije, ...
    Svjedoci smo da je ta religijska neman  bljuvala mrznju i tokom rata i da su ono sto su u partizana bili komunisticki komesari u to vrijeme bili imami i pravoslavni i katolicki popovi vrseci duznosti moralista zaduzenih da njihova vojska smrtno zamrzi onu drugu (pa i trecu) i tako ih posalju jedne na druge sa nozevima u zubima dok su oni ostajali iza na sigurnoj udaljenosti za sigurnom sa svojim porodicama snadbjeveni svime i svacime ne znajuci za strah od ranjavanja, pogibije, gubitka najdrazih, ...
    Dakle, sva tri nacionalna projekta u BiH su propala:
      1. RS se grcevito bori da se prikaze kao drzava u drzavi i pripoji Srbiji i u tome i pored providnih izjava srbijanskih "demokratskih" politicaa bas od njih ima bezrezervnu podrsku i svasrdnu pomoc.
      2. ocito jos uvijek nezvanicno postojeca Hrvatska Zajenica Herceg Bosna zbog malobrojnosti Hrvata u BiH je na izmaku snaga u projektu otimacine teritorije Bosne i Hercegovine i pripajanja Hrvatskoj "matici" pa su hrvatski nacionalisti kao kucici otrcali u Banja Luku po pomoc srpskih nacionalista u ostvarenju svojih ciljeva.
      3. muslimanski nacionalisti su cijelo ovo vrijeme nekako zvucali "najbosanskije" jer, ruku na srce, BiH ne granici ni sa jednom muslimanskom zemljom kojoj bi bio pripojen muslimanski dio teritorije a koji je bas sbog toga i prozvan "fildzan drzava".
    Uzme li se u obzir da je Srbija podobro ocerupana odlukom Evropakih i svjetskih mocnika da se njena teritorijalna velicina svede na minimum i tako se ucini manjim faktorom nestabilnosti kroz odcjepljenje Crne Gore, nezavisnost Kosova te sve jacim glasovima iz Vojvodine o samostalnosti kroz za pocetak nekakvu konfederaciju sa Srbijom kao prelazni period do nezavisnosti, jasno je da su se na tom polju nekako sudarili srpskih/srbijanskih i bosnjackih interesa - ali onih nacionalistickih dijelova iz oba naroda.
    Naime, svakom djetetu u Srbiji je vec jasno da je Kosovo izgubljeno bezpovratno a da je svakim danom primicanja BiH EU sve mrcija kapa sto se tice ideje da se umjesto Kosova izgubljena teritorija Srbije kompenzira dijelom bosanskohercegovacke teritorije nazvane Republika Srpska stvorene na temeljima genocida i etnickog ciscenja od strane srpskih nacionalista i fasista.
    U svemu tome Bosnjacki nacionalisti su vidjeli sansu da u tom slucaju taj dio teritorije namire tako sto se vec devedesetih godina proslog vijeka pokrenula prica o Sandzaku kao nekadasnjem dijelu BiH - za vrijeme Osmanlijske okupacije Balkana. Za taj cilj je i osmisljen novi naziv za bosanske muslimane "Bosnjaci" kojim su povezani sa Sandzackim muslimanima tako da na kraju  izadje da su bosanski i sandzacki muslimani pripadnici jednog naroda - Bosnjackog, i da ako Srbi trebaju da zive u jednoj drzavi onda se to mora dozvoliti i muslimanima.
    Koje li ironije, u oba slucaja nesretna rijeka Drina je granica.
    Naravno, kada je taj koncept smisljen on je ostavljen u stranu "za ne daj Boze" ako Srbima i Hrvatima uspije da razbiju BiH i stvore Veliku Srbiju i Veliku Hrvatsku da bi i muslimani imali svoju drzavu.
    Obican covjek na sve tri strane naravno nije paniran da bude upucen u sve ovo i price koje su mu podastrte govorile su onjegovoj ugrozenosti od svakoga ko ne pripada njegovom narodu - religiji.
    Poslednjih mjeseci ideja o muslimanskoj drzavi na Balkanu sve vise izlazi iz sjene i pokazuje svoje lice ljudima Sandzaka i BiH kroz nerazdvojni dvojac Ceric - Zukorlic.
Ceric i Zukorlic - "Zajedno smo jaci"

    Ef Mustafa Ceric je prvo pokusao da preko svojih poltrona promijeni Ustav IZ BiH kroz prvi stav člana 66 novog Ustava Islamske zajednice BiH koji je trebao da glasi:

    "Reisul-ulema ostaje u službi doživotno, osim ako ne podnese ostavku ili ne bude s razlogom smijenjen u skladu s ovim Ustavom."

i sebi omoguci dozivotno "reisovanje" bas kao pokojni Josip Broz, kojeg bas zbog toga toliko blate i pljuju, sto je bio dozivotni predsjednik SFRJ. Jedina razlika je sto se Josip Broz cetiri godine vijao po sumama i zajedno sa svojim partizanima borio i oslobodio zemlju kojom je predsjedavao a ne sjedeci u svili i kadifi docekao kraj rata ... kao neki koji pokusavaju da se "odozivote".
    Poslije intenzivnijeg druzenja sa vise politicarem nego vjerskim sluzbenikom, ratobornim sandzaklijom Muamerom Efendijom Zukorlicem, njegovog predstavljanja bosnjacima u BiH i drzanja sastavljenih ruku u zraku, na kraju je ispalo da ce Zukorlic biti izabran za sledeceg reisa.

 Muhamed Ef. Ceric i Muamer Ef. Zukorlic

 Jedino nije jasno kako ce covjek koji ima drzavljanstvo Srbije biti reiss IZ Bosne i Hercegovine? U stvari Muamer Zukorlic je sa 23 godine zivota odmah po povratku sa studija i skolovanju u Sarajevu i Alziru izabran sa Predsjednika Mesihata IZ Sandzaka uz pomoc Sulejmana Ugljanina poslije izbora u IZ Sandzaka u kojem su cak i glasacke kutije mijenjane. Kasnije je sve glasniji postao u zahtjevima da se osnuje IZ u Srbiji sa sjedistem u Sandzaku umjesto u Beogradu i sa njim kao Reisom na celu.
Jedna od karti Sandzaka

    Ima Srbija svoju IZ Srbije i svog Reisa i Muftiju (Reis ul ulema IZ Srbije - Adem ef. Zilkić i Muftija srbijanski Muhamed ef. Jusufspahić) koja se 2007 odvojila od IZ BiH kao sto je i red, kako bi muslimani koji zive u Srbiji imali svoj vjerski centar, ali je politicar i biznismen Muamer Ef Zukorlic odlucio da mali Sandzak treba da ima svoju IZ Sandzaka u kojoj ce on biti neprikosnoveni vladar. Ono sto Ef Zukorlic navodi kao razlog za svoju promociju je u stvari GRAMATICKE a ne istorijeske ili neke druge prirode. Razlika je u sledeca dva naziva:
    - Islamska Zajednica Srbije i
    - Islamska Zajednica u Srbiji

Oko toga se ome koplja izmedju Sandzaka i Beograda. U stvari u Sandzaku postoje dvije IZ u kojima je Zukorlic alfa i omega:

    - Mesihat Islamske Zajednice Sandzak
    - Mesihat Islamske Zajednice u Srbiji
Islamska Zajednica na Balkanu i teritorija koju pokriva se mijenjala kroz vijekove od vremena kada je BiH bila dio Otomaskog Carstva do danas. Za vrijeme Osmanske vlasti na ovim prostorima nije postojalo zvanje Reisa niti u BiH niti na Balkanu. 
     Za vrijeme okupacije BiH od strane Austro-Ugarske imenovan je prvi Reisu-l-ulema Mustafa Hilmi ef. Hadžiomerović u oktobru 1882.godine i prva četvorica članova Ulema Medžlisa od strane Austrougarskog cara. Tako je uspostavljena je institucija Rijaseta sa sjedistem u Sarajevu, kao jedinstven primjer takve institucije u islamskom svijetu i time je, u stvari, počela da se provodi u život Kalijeva uredba o ustrojstvu Islamske vjerske zajednice BiH.
     Poslije formiranja Kraljevine SHS nastupila su turbulentna vremena za IZ BiH cije je sjediste i dalje bilo u Sarajevu a djelovala je na cijeloj teritoriji Kraljevine SHS.
     Od 1941 do 1945 BiH je pripala NDH i IZ BiH je nastavila sa djelovanjem iz Sarajeva a pod okriljem Zagreba bez "vlasti" na teritoriji Srbije i Sandzaka.
     Od 1945 do 1993 u FNRJ a kasnije SFRJ Mesihat u Sarajevu je bio centar svih muslimana te drzave od Vardara do Triglava. Po Ustavu Islamske vjerske zajednice od 1959.godine objedinjuju se ove ustanove u jednu, a to je Starješinstvo Islamske vjerske zajenice na području jedne republike. Po ovom Ustavu područje ulema-medžlisa obuhvatilo je područje jednog Sabora što je, opet kasnije ušlo u kompenteciju starješinstva. Na zasjedanju vrhovnog Sabora Islamske vjerske zajednice u Prištini 5.novemrba 1969.godine donešen je njen novi Ustav, po kojem je Islamska vjerska zajednica službeno nazvana Islamska zajednica jer se došlo do zaključka da je riječ Islam implicira pojam vjere. Prema ovom Ustavu organi Islamske zajednice su odbori kao i osnovni organi i upravna tijela, vjersko-prosvjetni referenti i muftije kao glavna vjerska lica na svom području. Viši organi su Sabori i starješinstva. Sabor je najviši zakonodavni organ Islamske zajednice na području republike, a starješinstvo njegov izvršni organ. Prema Ustavu postoje četiri Sabora, odnosno starješinstva (Sarajevo, Priština, Titograd (Podgorica) i Štip). Od članova republičkih Sabora bira se vrhovni Sabor Islamske zajednice u SFRJ. On je najviši zakonodavni i nadzorni organ Islamske zajednice u zemlji. Njega sačinjavaju: reisu-l-ulema (na čelu), predsjednici, Starješinstva i šest članova koje bira vrhovni Sabor iz svoje sredine. 12 aprila 1990.godine u Sarajevu, usvojen je novi Ustav Islamske zajednice
     U ranim 90-im godinama proslog vijeka SFRJ se malo po malo raspadala i stvorene su nove drzava sto u stvari znaci da su bivse Jugoslovenske republike dobile svoju drzavnost.

Bosna i Hercegovina je dobila IZ BiH i svog Reisa (trenutno Reis ul ulema Mustafa Ef Ceric)
 Reis ul ulema Mustafa Ef Ceric

Srbija je dobila Mesihat IZ Srbije i svog Reisa (trenutno Reis ul ulema Adem ef. Zilkic)
 Reis ul ulema Adem ef. Zilkic


Makedonija je dobila IZ Makedonije i svog Reisa (trenutno Reis ul ulema Sulejman Redzepi)
Reis ul ulema Sulejman Redzepi

Crna Gora je dobila IZ Crne Gore i Reisa (trenutno Reis ul ulema Rifat ef. Fejzic), 
 Reis ul ulema Rifat Ef. Fejzic

Kosovo je dobilo IZ Kosova na cijem je celu Muftija Naim Ef. Trnava i u formalnopravnom pogledu je sastavni dio Rijaset Islamske Zajednice Bosne i Hercegovine.
Muftija Naim Ef. Trnava

Hrvatska je dobila IZ u Hrvatskoj na celu sa Muftijom Svkom Ef. Omerbasicem i u formalnopravnom pogledu je sastavni dio Rijaset Islamske Zajednice Bosne i Hercegovine.
Muftija Svko Ef. Omerbasic


Slovenija je dobila Mesihat Islamske zajednice u Sloveniji na celu sa Muftijom Nedzadom Ef. Grabusom i u formalnopravnom pogledu je sastavni dio Rijaset Islamske Zajednice Bosne i Hercegovine
 Muftija Nedzad Ef. Grabus


     Dakle, od svih ovih novonastalih drzava neke su dobile samostalne vjerske institucije a neke su jos uvijek podanicki ustrojene prema Sarajevu kao "glavnom gradu muslimana na Balkanu". Interesantna je jos cinjenica da se Reis Ceric ne upinje toliko da ostale muslimane na Balkanu nazove Bosnjacima i pridoda ih onima u Sandzaku o kojima se zdusno brine zajendo za Ef Zukorlicem. 
    Pokusava li se pokusaj prosirenja Sandzaka podvaliti bosaanskim muslimanima pod krinkom prosirenja BiH na Sandzak?
    Postoji li skriveni plan u glavama muslimanskih vjerskih vodja da se trguje teritotijom BiH?
    Sjecate li se pokusaja puca od strane Ejupa Ganica kada je Alija Izetbegovic bio zarobljen od strane JNA na Sarajevskom aerodromu '92 godine na samom pocetku rata?


    Znaju li Ceric i Zukorlic nesto sto drugi ne znaju?
    Vidi li IZ sansu za formiranje Islamske Drzave na racun Drzave BiH kroz razmjenu teritorija RS za Sandzak?
        Jesu li Srpski nacionalisti uvidjeli priliku za teritorijalno prosirenje Srbije na racun BiH kao nadomjestenje za Kosovo uz dobitak polovine teritorije Bih za mali dio Srbije koji se naziva Sandzak?
    Je li na pomolu religijski inspirisana i iz bosnjackih religijskih vrhova inicirana trgovina teritorijama izmeju R BiH i R Srbije?
    Planira li Reis Ceric pazariti 25.053 km² teritorije BiH (povrsina RS) za 8.686 km² teritorije Sandzaka?
    Je li na pomolu kriza koja bi mogla kulminirati i novim ratnim sukobom izmedju Srba i Bosnjaka za sitne interese malih grupa ljudi sa obje strane?
    Hoce li sledece "humano poreseljenje naroda" biti religijsko?
    
    Namece se i previse pitanja na koja niko ili mali krug ljudi zna odgovor.

Pogledajte snimak iz emisije FACETV sa Senadom  Hadzifejzovicem i gostima u studiju Dane Cankovic, Predsjednik Srpskog Narodnog Pokreta i Dzemail Suljevic Predsjednik Odbora za obnovu Sandzacke Autonomije.


   

Nema komentara:

Objavi komentar

četvrtak, 26. travnja 2012.

Da li je postojala i da li ozviljava Sandzacka agenda?

    Svjedoci smo da se u zadnje vrijeme sve vise otvoreno govori o novom teritorijalnom uredjenju BiH i trecem entitetu pa cak je ozivjela i pomalo i zaboravljena ideja o samostalnoj muslimanskoj "fildzan" drzavi o kojoj iz svog ugla zelim da pisem u ovom tekstu, a koju je u svojoj glavi kroz "Islamsku Deklaraciju" prvi zamislio Alija Izetbegovic a odlazeci (?) Reiss Mustafa Efendija Ceric sebi umislio da je on taj koji treba da sve istjera na cistac. Reis Ef Ceric je nedavno izjavio da su muslimani "jedini narod na Balkanu koji nema drzavu" u stvari zaleci se kako on i IZ nemaju svoju drzavu u kojoj bi on ocito kao jedini i najveci zastitnik muslimana bio Alfa i Omega.

Mustafa Ef Ceric
(Mustafa Ef Ceric kratka biografija:

    Mustafa Cerić rođen je 1952. u Velikom Čajnu kod Visokog, gdje je završio osnovnu školu.
U Sarajevu je 1972 završio Gazi Husrev-begovu medresu, a šest godina kasnije, diplomirao je na Univerzitetu Al-Azhar u Kairu.
Bio je potom tri godine imam u Gračanici da bi 1981. otišao u Chicago.
Uporedo s dužnošću imama u Islamskom kulturnom centru u Chicagu, Cerić završava postdiplomski studij iz islamske teologije i doktorira 1986. godine. Potom se vraća u bivšu Jugoslaviju na mjesto imama Zagrebačke džamije, gdje ostaje narednih pet godina i odakle 1991. odlazi u Maleziju.
Rođeni Sarajlija postao je ratne 1993. godine, kada po prvi put biva izabran za reisa Islamske zajednice BiH.
U njegovoj službenoj biografiji stoji da je naredni izbor za reisa bio 1998. - u međuvremenu je primio menšuru - a treći reisovski mandat je dobio 2005. godine.
Efendija Cerić je oženjen, ima dvije kćerke i sina, zavidan broj učešća na različitim međunarodnim simpozijima (redovan je sudionik Svjetskog ekonomskog foruma u Davosu), dobitnik je jednog domaćeg priznanja i nekoliko međunarodnih, od kojih je samo jedno za širenje islama (1997) a ostala za politički angažman.
Autor je jedne knjige na engleskom jeziku (Roots of Synthetic Theology in Islam, 1995, u Kuala Lumpuru) i jedne na bosanskom jeziku (Vjera, narod, domovina, 2002, u Sarajevu).
Izuzetno je aktivan u političkom životu ("Definitivno, najmoćnija politička faca u bošnjačkom narodu", Milorad Dodik o efendiji Ceriću) i sklon prodikama o moralu.

O Efendiji Cericu kao covjeku i uzornom muslimanu:
     Koliko god okolo morališe, u praktičnom životu i na sebi to ne primjenjuje: plaća reisa je po pravilniku Rijaseta strogo čuvana tajna. Pravilnik jasno određuje da sve putne troškove efendije Cerića (a nije ih malo) snosi Rijaset, baš kao što Rijaset snosi troškove reprezentacije i službenog mercedesa. Posebna stavka pravilnika su "pojedinačne isplate" koje reis do 2.000 KM jednostavno potpisuje, a dužan je da o onima do 10.000 KM "zatraži odgovarajući zaključak na prvoj narednoj sjednici Rijaseta", kako piše u pravilniku. Što se penzije tiče, Cerić se na vrijeme obezbijedio: ima da bude u rangu najviše u državi, a Rijaset je taj koji će do kraja reisovog života namirivati razliku u odnosu na penziju koja bude određena rješenjem Fonda PIO/MIOFBiH. Rijaset će se o Ceriću brinuti i nakon njegove smrti: u pravilniku piše da snosi troškove dženaze, ukopa i podizanja odgovarajućih nišana.
Za ovozemaljske pogodnosti Cerić se pobrinuo sam. Odmah po preuzimanju dužnosti reisul-uleme, smjestio se u stan od "6 + više soba, kuhinje i pomoćne prostorije" (31. 8. 1993.), da bi šest godina kasnije, zajedno sa suprugom Azrom, postao vlasnik ovog fudbalskog terena (stana) od 213 kvadratnih metara i garaže od 23 kvadratna metra.
    Riječ je o kući u kojoj je do svoje smrti živio Rato Dugonjić, dugogodišnji visoki partijski i funkcioner RBiH i SFRJ. Stan je renoviran, u njemu su o trošku neimenovanog investitora izvedeni zidarski, betonski, tesarski, limarski, stolarski, staklarski, keramičarski, bravarski, molersko-farbarski, te radovi na instalaciji vodovoda i sanitarija i elektroinstalaciji.
    Otkupljen je 11. juna 1999. po cijeni od 25.901 KM, što znači da je Cerić kvadratni metar stana platio 121 KM. I to u rekordnom roku, u kome je stanarsko pravo stečeno za pet godina, a sva potrebna rješenja o privatizaciji stana okončana za tri mjeseca!
    Reis je obezbijedio i kćerku i zeta - smjestio ih je u borački stan na Šipu, a zaposlio u državnim službama. Država i politika stare su Cerićeve slabosti. U najnovijem izdanju, ovom sa Slobodne Evrope, Cerić sebe upoređuje sa Martinom Lutherom Kingom, Desmondom Tutuom i Mahatmom Gandhijem. Svi su, veli Cerić, bili vjerski lideri koliko i politički. 
    - „A koliko sam ja mogao da pratim, ovih dana će i na čelu demokratske države Njemačke biti čovjek koji je svećenik", kaže efendija odgovarajući koleginici na pitanje koliko se miješa u politiku. 
    - „Ja se samo miješam u ono što moram da radim", pojašnjava. 
    Mora, dakle, ef. Cerić da se, umjesto Islamskom zajednicom, bavi državom, umjesto vjerom, politikom. Samo tako, naime, i Bošnjaci dobijaju svog Dodika i svoj zahtjev za secesijom.
Mustafa ef. Spahić, dugogodišnji najozbiljniji kritičar Cerićevog reisovanja, bezbroj je puta dokazao da je najveći problem Islamske zajednice upravo Cerićevo nemiješanje u svoj posao. Da je drugačije, danas i ne bi bilo manipulacija vehabizmom.
    Upravo je Ef. Cerić, još u ratu, bošnjačkim ženama čestitao sinove šehide, upravo je on od vehabija napravio nove muslimane i najveći je krivac što su, kako bi rekao Rešid Hafizović, vehabije prvo došle po našu djecu, a danas po tapiju na Bosnu i Hercegovinu. Koju im Cerić, eto, nudi na Slobodnoj Evropi, skupa sa sobom na čelu

Toliko za sada o Cericu kao postenom i uzornom muslimanu i covjeku ...

    Aspiracije koje Srbija ima prema dijelu BiH koji se trenutno naziva Republika Srpska koji samim svojim nazivom jasno govoreci da svi osim Srba tu nemaju sta da traze i u najboljem slucaju mogu biti samo gradjani drugog reda, uvijek su bile jasne i nemuste izjave Srbijanskih politicara od samog vrha drzave pa do  perifernih nadripoliticara nikada nisu nikoga razuvjerile da se odustalo do projekra Velike Srbije.
    S druge strane hijenska politika Nezavisne Hrvatske Drzave (NHD - NDH ???) koja je svom dvolicju i licemjerju dosljedna od samog pocetka druzenja hrvatskih i bosnjackih nacionalista kroz vezanje zastava s nozem iza ledja spremnim da u svakom trenutku bude zaboden Bosnjacima u ledja vise puta je dokazala da smrti Ante Pavelica i Franje Tudjmana nisu ni malo neke desnicarske nacionaliste u Hrvatskoj koji se kriju iza prozirne ideje o zastiti Hrvata izvan "matice Hrvatske" odmakle od ideje Velike Hrvatske ma koliko svoje lice maskirali u boje evropske demokratije.
    Bosnjaci su nekeko, valjda zbog "opkoljenosti" tim dvjema velikodrzavnim azdahama sa uvelom maslinovom grancicom u zubinama i ogromnim kandzama u svako doba dana i noci spremnim na krvavo komadanje Bosne, bili ti koji su uporno zagovarali opstanak Bosne i Hercegovine kao jedinstvene drzave i zajednice tri ravnopravna naroda.
    Vec duze vrijeme uvazeni Reiss se ne odvaja od Sandzackog Muftije Zukorlica i voda ga po bosanskim muslimanskim vjerskim dogadjajima tipa Ajvatovice i slicnih na kojima ovaj srbijanac islamske vjeroispovijesti s puno zara na sav glas vice kako su muslimani s obje strane Drine jedno te da su obespravljeni i kako treba da dignu svoj glas i pobune se protiv nepravde i zuluma - a sve to cini se treba da se desi bas pod njegovim vodjstvom kao najavljenim sledecim Reis ul-ulemom. Doduse nerijetko njegovi govori koji su propraceni prijeteci podignutim palcem, mahanjem rukama i opasno ratnickom retorikom ne nailaze na zeljeni odziv okupljenih i narod poslije kraceg slusanja okrene ledja i ode da sjedi na livadama i uziva u razgovoru sa drugim ljudima ciji rijecnik nije tako ratoboram.
    Ja licno ne mogu da se ne sjetim takvih slicnih govorancija par godina prije nego sto ce u zemlji Bosni izbiti rat koji je pored toga sto je bio ocita agresije od strane susjednih zemalja Srbije a kasnije i Hrvatske u samim svojim temeljima imao odrednicu vjerskog sukoba. Muslimani su ratovali protiv pravoslavaca, pravoslavci protiv katolika kasnije i muslimani i katolici su se na mig iz Zagreba (a dogovoren sa Beogradom) pohvatali za guse pa da bi to ludilo bilo kompletno, na kraju su se i muslimani zestoko sukobili medju sobom.
    Babo je nekima ostao babo a nekim postao zli ocuh.
    Tada su na skupovima koje su organizovale stranke koje smo tada smatrali nacionalnim a kasnije se pokazalo da su u stvari nacionalisticke, obavezno bili i vjerski sluzbenici koji su svojim vatrenim govorima u kojima su tumacili Boziju volju da se desi sto se desilo upozoravali kako je samo pitanje dana kada ce "kjafiri", "turci", "nevjernici" skociti i poceti da kolju sve koji nisu njihove vjere. Biranim rijecima, izvrtanjem cinjenica i zloupotrebom autoriteta uspjeli su ubijediti jedan dio bosanaca i hercegovaca da su im oni s kojima su cijeli zivot bili prijatelji i dijelili dobro i zlo, u stvari potajno radili o glavi tako stvarajuci atmosferu straha i panike.
    Nikada nacionalizam na Balkanu ne bi imao toliko uspjeha da nije imao bezrezervnu podrsku samog vrha religijskih zajednica.
    Paranoja se sirila kao pozar kroz govore vjerskih sluzbenika od najnizih do najvisih rangova.
    Mise, propovijedi i hudbe su bile zasnovane na mrznji i huskanju protiv drugih i drugacijih.
    U svom stilu krenuli su u obracun sa svim sto je podupiralo zdrav razum i nametnuli laznu iluziju da je covjek covjeku vuk a ne covjek i to samo zato sto se zove drugacije, moli drugacije, obrezan je ili nije, ...
    Svjedoci smo da je ta religijska neman  bljuvala mrznju i tokom rata i da su ono sto su u partizana bili komunisticki komesari u to vrijeme bili imami i pravoslavni i katolicki popovi vrseci duznosti moralista zaduzenih da njihova vojska smrtno zamrzi onu drugu (pa i trecu) i tako ih posalju jedne na druge sa nozevima u zubima dok su oni ostajali iza na sigurnoj udaljenosti za sigurnom sa svojim porodicama snadbjeveni svime i svacime ne znajuci za strah od ranjavanja, pogibije, gubitka najdrazih, ...
    Dakle, sva tri nacionalna projekta u BiH su propala:
      1. RS se grcevito bori da se prikaze kao drzava u drzavi i pripoji Srbiji i u tome i pored providnih izjava srbijanskih "demokratskih" politicaa bas od njih ima bezrezervnu podrsku i svasrdnu pomoc.
      2. ocito jos uvijek nezvanicno postojeca Hrvatska Zajenica Herceg Bosna zbog malobrojnosti Hrvata u BiH je na izmaku snaga u projektu otimacine teritorije Bosne i Hercegovine i pripajanja Hrvatskoj "matici" pa su hrvatski nacionalisti kao kucici otrcali u Banja Luku po pomoc srpskih nacionalista u ostvarenju svojih ciljeva.
      3. muslimanski nacionalisti su cijelo ovo vrijeme nekako zvucali "najbosanskije" jer, ruku na srce, BiH ne granici ni sa jednom muslimanskom zemljom kojoj bi bio pripojen muslimanski dio teritorije a koji je bas sbog toga i prozvan "fildzan drzava".
    Uzme li se u obzir da je Srbija podobro ocerupana odlukom Evropakih i svjetskih mocnika da se njena teritorijalna velicina svede na minimum i tako se ucini manjim faktorom nestabilnosti kroz odcjepljenje Crne Gore, nezavisnost Kosova te sve jacim glasovima iz Vojvodine o samostalnosti kroz za pocetak nekakvu konfederaciju sa Srbijom kao prelazni period do nezavisnosti, jasno je da su se na tom polju nekako sudarili srpskih/srbijanskih i bosnjackih interesa - ali onih nacionalistickih dijelova iz oba naroda.
    Naime, svakom djetetu u Srbiji je vec jasno da je Kosovo izgubljeno bezpovratno a da je svakim danom primicanja BiH EU sve mrcija kapa sto se tice ideje da se umjesto Kosova izgubljena teritorija Srbije kompenzira dijelom bosanskohercegovacke teritorije nazvane Republika Srpska stvorene na temeljima genocida i etnickog ciscenja od strane srpskih nacionalista i fasista.
    U svemu tome Bosnjacki nacionalisti su vidjeli sansu da u tom slucaju taj dio teritorije namire tako sto se vec devedesetih godina proslog vijeka pokrenula prica o Sandzaku kao nekadasnjem dijelu BiH - za vrijeme Osmanlijske okupacije Balkana. Za taj cilj je i osmisljen novi naziv za bosanske muslimane "Bosnjaci" kojim su povezani sa Sandzackim muslimanima tako da na kraju  izadje da su bosanski i sandzacki muslimani pripadnici jednog naroda - Bosnjackog, i da ako Srbi trebaju da zive u jednoj drzavi onda se to mora dozvoliti i muslimanima.
    Koje li ironije, u oba slucaja nesretna rijeka Drina je granica.
    Naravno, kada je taj koncept smisljen on je ostavljen u stranu "za ne daj Boze" ako Srbima i Hrvatima uspije da razbiju BiH i stvore Veliku Srbiju i Veliku Hrvatsku da bi i muslimani imali svoju drzavu.
    Obican covjek na sve tri strane naravno nije paniran da bude upucen u sve ovo i price koje su mu podastrte govorile su onjegovoj ugrozenosti od svakoga ko ne pripada njegovom narodu - religiji.
    Poslednjih mjeseci ideja o muslimanskoj drzavi na Balkanu sve vise izlazi iz sjene i pokazuje svoje lice ljudima Sandzaka i BiH kroz nerazdvojni dvojac Ceric - Zukorlic.
Ceric i Zukorlic - "Zajedno smo jaci"

    Ef Mustafa Ceric je prvo pokusao da preko svojih poltrona promijeni Ustav IZ BiH kroz prvi stav člana 66 novog Ustava Islamske zajednice BiH koji je trebao da glasi:

    "Reisul-ulema ostaje u službi doživotno, osim ako ne podnese ostavku ili ne bude s razlogom smijenjen u skladu s ovim Ustavom."

i sebi omoguci dozivotno "reisovanje" bas kao pokojni Josip Broz, kojeg bas zbog toga toliko blate i pljuju, sto je bio dozivotni predsjednik SFRJ. Jedina razlika je sto se Josip Broz cetiri godine vijao po sumama i zajedno sa svojim partizanima borio i oslobodio zemlju kojom je predsjedavao a ne sjedeci u svili i kadifi docekao kraj rata ... kao neki koji pokusavaju da se "odozivote".
    Poslije intenzivnijeg druzenja sa vise politicarem nego vjerskim sluzbenikom, ratobornim sandzaklijom Muamerom Efendijom Zukorlicem, njegovog predstavljanja bosnjacima u BiH i drzanja sastavljenih ruku u zraku, na kraju je ispalo da ce Zukorlic biti izabran za sledeceg reisa.

 Muhamed Ef. Ceric i Muamer Ef. Zukorlic

 Jedino nije jasno kako ce covjek koji ima drzavljanstvo Srbije biti reiss IZ Bosne i Hercegovine? U stvari Muamer Zukorlic je sa 23 godine zivota odmah po povratku sa studija i skolovanju u Sarajevu i Alziru izabran sa Predsjednika Mesihata IZ Sandzaka uz pomoc Sulejmana Ugljanina poslije izbora u IZ Sandzaka u kojem su cak i glasacke kutije mijenjane. Kasnije je sve glasniji postao u zahtjevima da se osnuje IZ u Srbiji sa sjedistem u Sandzaku umjesto u Beogradu i sa njim kao Reisom na celu.
Jedna od karti Sandzaka

    Ima Srbija svoju IZ Srbije i svog Reisa i Muftiju (Reis ul ulema IZ Srbije - Adem ef. Zilkić i Muftija srbijanski Muhamed ef. Jusufspahić) koja se 2007 odvojila od IZ BiH kao sto je i red, kako bi muslimani koji zive u Srbiji imali svoj vjerski centar, ali je politicar i biznismen Muamer Ef Zukorlic odlucio da mali Sandzak treba da ima svoju IZ Sandzaka u kojoj ce on biti neprikosnoveni vladar. Ono sto Ef Zukorlic navodi kao razlog za svoju promociju je u stvari GRAMATICKE a ne istorijeske ili neke druge prirode. Razlika je u sledeca dva naziva:
    - Islamska Zajednica Srbije i
    - Islamska Zajednica u Srbiji

Oko toga se ome koplja izmedju Sandzaka i Beograda. U stvari u Sandzaku postoje dvije IZ u kojima je Zukorlic alfa i omega:

    - Mesihat Islamske Zajednice Sandzak
    - Mesihat Islamske Zajednice u Srbiji
Islamska Zajednica na Balkanu i teritorija koju pokriva se mijenjala kroz vijekove od vremena kada je BiH bila dio Otomaskog Carstva do danas. Za vrijeme Osmanske vlasti na ovim prostorima nije postojalo zvanje Reisa niti u BiH niti na Balkanu. 
     Za vrijeme okupacije BiH od strane Austro-Ugarske imenovan je prvi Reisu-l-ulema Mustafa Hilmi ef. Hadžiomerović u oktobru 1882.godine i prva četvorica članova Ulema Medžlisa od strane Austrougarskog cara. Tako je uspostavljena je institucija Rijaseta sa sjedistem u Sarajevu, kao jedinstven primjer takve institucije u islamskom svijetu i time je, u stvari, počela da se provodi u život Kalijeva uredba o ustrojstvu Islamske vjerske zajednice BiH.
     Poslije formiranja Kraljevine SHS nastupila su turbulentna vremena za IZ BiH cije je sjediste i dalje bilo u Sarajevu a djelovala je na cijeloj teritoriji Kraljevine SHS.
     Od 1941 do 1945 BiH je pripala NDH i IZ BiH je nastavila sa djelovanjem iz Sarajeva a pod okriljem Zagreba bez "vlasti" na teritoriji Srbije i Sandzaka.
     Od 1945 do 1993 u FNRJ a kasnije SFRJ Mesihat u Sarajevu je bio centar svih muslimana te drzave od Vardara do Triglava. Po Ustavu Islamske vjerske zajednice od 1959.godine objedinjuju se ove ustanove u jednu, a to je Starješinstvo Islamske vjerske zajenice na području jedne republike. Po ovom Ustavu područje ulema-medžlisa obuhvatilo je područje jednog Sabora što je, opet kasnije ušlo u kompenteciju starješinstva. Na zasjedanju vrhovnog Sabora Islamske vjerske zajednice u Prištini 5.novemrba 1969.godine donešen je njen novi Ustav, po kojem je Islamska vjerska zajednica službeno nazvana Islamska zajednica jer se došlo do zaključka da je riječ Islam implicira pojam vjere. Prema ovom Ustavu organi Islamske zajednice su odbori kao i osnovni organi i upravna tijela, vjersko-prosvjetni referenti i muftije kao glavna vjerska lica na svom području. Viši organi su Sabori i starješinstva. Sabor je najviši zakonodavni organ Islamske zajednice na području republike, a starješinstvo njegov izvršni organ. Prema Ustavu postoje četiri Sabora, odnosno starješinstva (Sarajevo, Priština, Titograd (Podgorica) i Štip). Od članova republičkih Sabora bira se vrhovni Sabor Islamske zajednice u SFRJ. On je najviši zakonodavni i nadzorni organ Islamske zajednice u zemlji. Njega sačinjavaju: reisu-l-ulema (na čelu), predsjednici, Starješinstva i šest članova koje bira vrhovni Sabor iz svoje sredine. 12 aprila 1990.godine u Sarajevu, usvojen je novi Ustav Islamske zajednice
     U ranim 90-im godinama proslog vijeka SFRJ se malo po malo raspadala i stvorene su nove drzava sto u stvari znaci da su bivse Jugoslovenske republike dobile svoju drzavnost.

Bosna i Hercegovina je dobila IZ BiH i svog Reisa (trenutno Reis ul ulema Mustafa Ef Ceric)
 Reis ul ulema Mustafa Ef Ceric

Srbija je dobila Mesihat IZ Srbije i svog Reisa (trenutno Reis ul ulema Adem ef. Zilkic)
 Reis ul ulema Adem ef. Zilkic


Makedonija je dobila IZ Makedonije i svog Reisa (trenutno Reis ul ulema Sulejman Redzepi)
Reis ul ulema Sulejman Redzepi

Crna Gora je dobila IZ Crne Gore i Reisa (trenutno Reis ul ulema Rifat ef. Fejzic), 
 Reis ul ulema Rifat Ef. Fejzic

Kosovo je dobilo IZ Kosova na cijem je celu Muftija Naim Ef. Trnava i u formalnopravnom pogledu je sastavni dio Rijaset Islamske Zajednice Bosne i Hercegovine.
Muftija Naim Ef. Trnava

Hrvatska je dobila IZ u Hrvatskoj na celu sa Muftijom Svkom Ef. Omerbasicem i u formalnopravnom pogledu je sastavni dio Rijaset Islamske Zajednice Bosne i Hercegovine.
Muftija Svko Ef. Omerbasic


Slovenija je dobila Mesihat Islamske zajednice u Sloveniji na celu sa Muftijom Nedzadom Ef. Grabusom i u formalnopravnom pogledu je sastavni dio Rijaset Islamske Zajednice Bosne i Hercegovine
 Muftija Nedzad Ef. Grabus


     Dakle, od svih ovih novonastalih drzava neke su dobile samostalne vjerske institucije a neke su jos uvijek podanicki ustrojene prema Sarajevu kao "glavnom gradu muslimana na Balkanu". Interesantna je jos cinjenica da se Reis Ceric ne upinje toliko da ostale muslimane na Balkanu nazove Bosnjacima i pridoda ih onima u Sandzaku o kojima se zdusno brine zajendo za Ef Zukorlicem. 
    Pokusava li se pokusaj prosirenja Sandzaka podvaliti bosaanskim muslimanima pod krinkom prosirenja BiH na Sandzak?
    Postoji li skriveni plan u glavama muslimanskih vjerskih vodja da se trguje teritotijom BiH?
    Sjecate li se pokusaja puca od strane Ejupa Ganica kada je Alija Izetbegovic bio zarobljen od strane JNA na Sarajevskom aerodromu '92 godine na samom pocetku rata?


    Znaju li Ceric i Zukorlic nesto sto drugi ne znaju?
    Vidi li IZ sansu za formiranje Islamske Drzave na racun Drzave BiH kroz razmjenu teritorija RS za Sandzak?
        Jesu li Srpski nacionalisti uvidjeli priliku za teritorijalno prosirenje Srbije na racun BiH kao nadomjestenje za Kosovo uz dobitak polovine teritorije Bih za mali dio Srbije koji se naziva Sandzak?
    Je li na pomolu religijski inspirisana i iz bosnjackih religijskih vrhova inicirana trgovina teritorijama izmeju R BiH i R Srbije?
    Planira li Reis Ceric pazariti 25.053 km² teritorije BiH (povrsina RS) za 8.686 km² teritorije Sandzaka?
    Je li na pomolu kriza koja bi mogla kulminirati i novim ratnim sukobom izmedju Srba i Bosnjaka za sitne interese malih grupa ljudi sa obje strane?
    Hoce li sledece "humano poreseljenje naroda" biti religijsko?
    
    Namece se i previse pitanja na koja niko ili mali krug ljudi zna odgovor.

Pogledajte snimak iz emisije FACETV sa Senadom  Hadzifejzovicem i gostima u studiju Dane Cankovic, Predsjednik Srpskog Narodnog Pokreta i Dzemail Suljevic Predsjednik Odbora za obnovu Sandzacke Autonomije.


   

Nema komentara:

Objavi komentar