petak, 18. srpnja 2014.

TALMUD – ŽIDOVSKA KNJIGA VODILJA

 
 
Po židovskom učenju, posredništvom Mojsija, židovskom narodu dat je dvostruki zakon: pisani i usmeni. Pisani zakon sastavljen je u pet knjiga od Mojsija, koje sačinjavaju glavni dio Starog zavjeta. Tih pet knjiga Židovi nazivaju Torom.

Usmeni zakon Mojsije, naravno, nije napisao, nego ga je usmeno predao Jošui, a ovaj najstarijim Židovima, pa je na taj način od generacije do generacije predavan, kroz stoljeća dopunjivan i prilagođavan novim običajima. Ovaj usmeni zakon, ogroman po svome obimu, kasnije je napisan.
Talmud je pisani dokument židovske religijske i rabinske predaje, ali s političkim implikacijama i kodeksom načina života za sve židovstvo, prvotno nastao u vrijeme Babilonskog ropstva. O tome se može čitati u knjizi proroka Jeremije, ali također i kod Ezekijela i Izaije. I izvanbiblijski povijesni nežidovski izvori daju određena saznanja o Talmudu. Vrijedi potražiti i starije knjige koje kao da netko skriva – takve knjige kao da su nekim čudom „nestale“.
Na ovom napornom i velikom poslu radilo je oko 2.500 rabina punih pet stotina godina, od stote godine prije Krista, do 400 godina poslije Kristovog rođenja.
Dijelove Talmuda koji govore o Isusu Kristu, kršćanima i Crkvi su rabini dodavali odmah poslije židovskog ubojstva Isusa Nazarećanina i paralelno sa naglim i snažnim širenjem kršćanstva, pa sve kroz stoljeća do početka modernog vremena. Sada pokušavaju, upravo sukladno talmudskim uputstvima, u izvacima Talmuda za širu javnost riječi „kršćanin“ ili složenije fraze tipa „i najboljeg kršćanina zadavite“, zamijeniti s riječima „akum“ ili nekim drugim sukladnim šiframa.] Taj napisani usmeni zakon zove se Talmud.

Talmud je sveta knjiga za Židove. On sadržava ne samo religiozni nauk Židova, nego i građanske zakone: privatno pravo, obiteljsko pravo i kazneno pravo.
Talmud se sastoji iz dva dijela: Mišna i Gemara.

U Mišni su sakupljena predanja usmenog zakona, a Gemara sadržava međusobne razgovore rabina, kao i razgovore vođene u školama između rabina i učenika.

Talmud ima 63 velika odsjeka, koji se zovu traktati. Danas, u biti, imamo samo dijelove Talmuda prevedene na ruski, engleski ili njemački (eventualno i na nekom drugom jeziku). Cijeli Talmud sadržava oko 64 – 66 knjiga, tj. tomova iz različitih vremenskih perioda te je uistinu obimna cjelokupna pisana građa. Prema nekim nepotvrđenim izvorima, original tih spisa čuva se među vođama u Sinedrionu. Sinedrion je, prema onome što se navodi, 70 židovskih najutjecajnijih poglavara, vjerskih i političkih vođa naroda koji odlučuju o židovstvu i cjelokupnoj politici židovstva. Među njima, tih 70 glavara koji sačinjavaju Sinedrion, je 24 visokih posvećenika, inicijanta u najviše stupnjeve kabalizma, magije i iluminatskih sotonističkih doktrina.] Svaki traktat ima naziv koji odgovara tekstu. Pošto je ovo ogromno djelo bilo u velikoj mjeri nepregledno, vremenom se osjetila potreba da se ovaj židovski zakonik sistematski sredi, što je poznati rabin Mojsije ben Majmon, zvan i Majmonides, i učinio, te je tako 1180. godine stvoren prvi židovski zakonik pod imenom Mišiah Tora ili Jad Hazakah. Ovaj zakonik se sastoji iz 14 knjiga, a ove se dijele na odsjeke koji se zovu Hilhoti. Hilhoti se dijele na manje dijelove koji su označeni paragrafima.
Nekoliko stoljeća kasnije, 1565. godine španjolski rabin Josif Karo sastavio je novi vjerski kodeks pod imenom Šulhan aruh. Ovaj kodeks je 1578. godine dopunjen od poljskog rabina Mojsija Iserlesa običajima istočnih Židova.
Šulhan aruh sastoji se iz četiri knjige sa naslovima: Orah hajim, Joreh deah, Košen ha-mišpat i Eben haezer. Knjige se dijele na paragrafe i podparagrafe.

U originalu Talmuda, cjelovitom talmudskom spisu, prisutne su najužasnije demonske provale iznikle iz dubina pakla. Tamo je puno toga posve otvoreno i jasno napisano – o tome kako oni trebaju svim načinima bilo istrijebiti, bilo porobiti, 70 gojskih naroda, pa do toga kako treba ponižavati nežidovske žene i uništavati njihov „okot“. I još puno toga ima u Talmudu, gotovo nezamislivih grozota. Naravno, kada ljudi, nežidovi, sve ovo po prvi put pročitaju ostanu doslovce u šoku. Ne može normalan čovjek vjerovati da je to pisao „jadni“, „sveti“, „uvijeknedužnoprogonjeni“ – „holo“ narod, „vječna žrtva“ „zlih antisemita“.

U svakom slučaju, Talmud je van svake sumnje jedan dokument antikršćanske mržnje nadnaravnih dimenzija, kao i dokument planiranog holokausta nad nežidovskim ljudima i svim narodima svijeta uopće.

Stoga, ono što je obaveza svakoga tko je u Istini, potrebno je na svjetlo dana iznijeti cjeloviti Talmud, razobličiti laž onog Talmuda koji se pokazuje javnosti kao pravi. Razobličiti taj „Talmud za goje“ i objaviti ljudima istinu. Tajni dio Talmuda, sva ta silna mržnja, pozivi na ubijanje nežidova, pozivi na holokaust nad kršćanima i tajni planovi ubijanja uglednih kršćana i ostalih nežidova, uputstva za uništenje Crkve, planovi o ovladavanju svijetom – sve je to sakriveno, prešućeno, zaglušeno povicima optužbe za „antisemitizam“, „mržnju“ i slične prikladne parole. Za taj Talmud Židovi i njihovi apologeti kojih ima doslovce svugdje, na svim pozicijama moći i ugleda, govore da ne postoji, da je to „antisemitska izmišljotina“. Naravno da je istina suprotna svim njihovim tvrdnjama, a zna se i zašto je to tako. Pisano je: „Vama je otac đavao i hoće vam se vršiti prohtjeve oca svoga. On bijaše čovjekoubojica od početka i ne stajaše u istini jer nema istine u njemu: kad govori laž, od svojega govori jer je lažac i otac laži.“ (Ivan, 8, 44).


Židovi o značaju Talmuda i Šulhan aruha
Što je Talmud i Šulhan aruh za Židove? Što Židovi o njima govore?
U „Židovskom leksikonu“, izdanom od strane samih Židova, 1930. godine u Berlinu piše: „Talmud je kroz stoljeća odgajatelj i učitelj židovskog naroda.“

Židov Heinrich Georg Loewe, koji je 1840. godine preveo Šulhan aruh na njemački, u predgovoru kaže: „Nije važno koliko lijepog ima u Talmudu, nego je važna njegova osnovna tendencija. Talmud kao cjelina je životni i pravni zakon za Židove. … Stari židovski kult, čija je baza bila i ostaje Talmud, daje židovstvu snagu koja se ne može srušiti.“

Židovski povijesničar Gretz u svome djelu „Povijest Izraelaca“, u izdanju od 1877. godine, na strani 133. kaže: „Šulhan aruh je i dan danas za Židove religiozna norma, on je oficijelno židovstvo.“

U „Židovskom leksikonu“ stoji: „Šulhan aruh je postao nadležni ritualni i pravni kodeks za Židovstvo, pa je sa svojim mnogobrojnim komentarima to i dan danas ostao. … Rijetko je kad jedno zakonsko djelo dobilo takav publicitet i takvo priznanje kao Šulhan aruh.“

Rumunjski Židov dr. Aaron Briman piše: „Šulhan aruh je kompletni zakonik za sve Židove, koji je za njih obavezan i danas. Glavni predmet pri polaganju ispita za rabine je Šulhan aruh, odnosno njegovo točno poznavanje i znanje; manji izvodi iz Šulhan aruha služe kao školski udžbenici za židovsku omladinu, kao neka vrsta kršćanske kateheze…“

Moglo bi se navesti još cijeli niz citata židovskih znanstvenika i stručnjaka o tome što znači i od kolike je važnosti Talmud i Šulhan aruh za Židove, ali i ovo je dovoljno pa da i laik uvidi da je Talmud i Šulhan aruh za Židove više nego za kršćane Sveto pismo.

Talmud i Šulhan aruh su za Židove pravilo po kome se vladaju, odgajaju, po kome se ponašaju, žive, djeluju i misle. Oni su za njih putokaz u životu. Jednom riječju: Talmud i Šulhan aruh su za Židove sve i sva.

Upravo stoga nadasve je vrijedno, i za onoga tko želi bolje razumjeti svijet u kojem živi, baciti jedan kritički pogled čemu to konkretno uče Židove njihovi zakoni: Talmud i Šulhan aruh?



Odnos prema Kristu u Talmudu

Nije neka tajna što Židovi osjećaju i misle o Isusu Kristu. Također je i dobro poznato i tko je zahtijevao Kristovo razapinjanje i učestvovao u njegovom mučenju. Uloga Književnika, židovske onodobne inteligencije, i Farizeja, židovskih svećenika, više je nego očigledna u svemu ovome.
Što se tiče tadašnjih Farizeja i današnjih rabina, u „Univerzalnoj židovskoj enciklopediji“ sasvim jasno piše: „Židovska religija i danas vuče svoje porijeklo i tragove bez ikakvog prekida, kroz sve vjekove, od Farizeja.“. Da budemo jasni, jasna je i očigledna uloga Rimljana u Kristovom razapinjanju, kao i uloga rimskog namjesnika Judeje – Poncija Pilata. Kao što se i sasvim dobro zna da je Pilat poslije suđenja „oprao ruke“ jer nije našao Isusu nikakve krivice, a morao ga je osuditi iz političkih razloga, kao i na koga je grijeh Kristovog raspeća pao – i to na „vlastiti zahtjev“.

U Talmudu se o Isusu dosta piše, i to na najgori način: počevši od njegovog rođenja, pa do hvaljenja njegovog mučenja i smrti. Talmud uči da je Isusa začeo demonski duh, koji je imao seksualni odnos sa njegovom majkom Marijom i to kada je ona imala menstruaciju, pošto njenom mužu Josipu nije bilo dozvoljeno da je tada dodiruje (jer je po židovskom običaju žena tada nečista). O ovom židovsko-talmudskom tvrđenju pisao je ruski svećenik I. B. Pranaitis u svojoj knjizi „Talmud demaskiran“ koja je bila objavljena još 1892. godine u Petrogradu.

„Krist je sin prostitutke. On je kopile.“ (Toldath Jeschu).
„Krist je sin jedne menstruirane. On je: Ben pandreat, tj. sin nečiste životinje.“ (Toldath Jeschu).
„Krist je na jednom gnojištu sahranjeno crknuto pseto.“ (Sahar).
„Krist je bio luda. On je mađioničar. On se zove Ben štada (sin prostitutke).“ (Talmud, Schabbath 104b).
„Isus je zaveo, korumpirao i uništio Izrael.“ (Sanhedrin, 107b)



Mržnja prema kršćanima

Postoji jedanaest pogrdnih, uvredljivih imena kojima talmud imenuje sve ostale ljude koji nisu sljedbenici ove knjige mržnje. Najraširenije i najpoznatije je ime gojim, što u prijevodu znači stoka. Ovim pogrdnim imenom obilježava se svatko tko nije židovske krvi. Za same kršćane postoji ime nostrim, naziv koji potječe od Isusa iz Nazareta. Ostala pogrdna imena koja je Talmud osmislio za sve nežidove su: mizim, edom, abohdah zarah, akum, obhde elilim, nokrim, anme haarets, kuthim i apikorosim. Osim ovog niza ružnih naziva kojima se gentili (nevjernici, nežidovi) nazivaju po Talmudu, ova knjiga jasno naznačuje za što se smatraju kršćani i što Talmud kaže o vjerskim osjećajima kršćana.
Ako ništa drugo, onda ovi talmudski izljevi mržnje jasno pokazuju potpunu oprečnost i nespojivost talmudsko-rabinskog judaizma i kršćanstva.

„Za Židova postoji zakon da sve ono, što je u vezi sa kršćanskom crkvom, uništi.“ (Šulhan aruh, Joreh deah 146).
„Kršćani su idolopoklonici, sa njima se ne smijete družiti.“ (Nilkoth Maakhaloth)
„Ne družite se sa ovim nevjernicima, oni prolijevaju krv.“ (Abhodah Zarah, 22a)
„Čuvajte se kršćana dok putujete sa njima.“ (Abhodah Zarah, 25b)
„Predložite kršćanima da imaju seksualne odnose sa životinjama.“ (Abhodah Zarah, 15b)
„Osumnjičite kršćane za snošaj sa životinjama.“ (Abhodah Zarah, 22a)
„Kršćani su nečisti jer nisu na Sinajskoj gori.“ (Abhodah Zarah, 22b)
„Čiste Židovke će se zaprljati družeći se sa kršćanima.“ (Iore Dea 198, 48)
„Vino koje su dotakli kršćani mora biti bačeno.“ (Abhodah Zarah, 72b)
„Izbjegavajte stvari koje kršćani koriste u svom obožavanju.“ (Iore Dea 139, 1)
„Ne prodajte kršćanima vodu za njihova krštenja.“ (Iore Dea 151, 1h)
„Zamijeniti mrtvog kršćanina je kao gubitak krave ili magarca.“ (Iore Dea, 337, 1)
„Brakove između kršćana i Židova poništiti.“ (Eben Haezar 44, 8)
„Kršćanski idolopoklonici, djeca su Evinog grijeha.“ (Zohar I, 28b)
„Sakrijte svoju mržnju prema kršćanima na njihovim slavljima.“ (Iore Dea, 148, 12h)
„Praznike Isusovih sljedebenika smatrati za idolopoklonstvo.“ (Abhodah Zarah, 78c)
„Zabranjeno je kršćanima prodavati stvari za vjersko obožavanje.“ (Abhodah Zarah, 14b)
„Ne trgujte sa kršćanima za vrijeme njihovih praznika.“ (Abhodah Zarah, 2a, 1)
„Trgujte sa kršćanima samo zato što imaju novca za platiti.“ (Abhodah Zarah, 2a, t)
„Kršćanske crkve su mjesto idolopoklonstva.“ (Abhodah Zarah, 78)
„Morate se držati što dalje od crkava.“ (Iore Dea, 142;10)
„Ne smijete slušati crkvenu muziku, niti gledati u idole.“ (Iore Dea, 143;15)
„Ne smijete ponovo obnavljati kuće koje su porušene u blizini crkava.“ (Iore Dea, 143;1)
„Talmudisti se slažu da kršćanske knjige treba spaljivati.“ (Schabbath, 116a)
„Kršćanski su praznici zaludni, odvratni i zli.“ (Abhodah Zarah, 78C)
„Zabranjeno je pratiti kršćanski praznik Božić.“ (Abhodah Zarah, 6a)
„Židov se treba držati dalje od kršćanskih domova praznicima.“ (Gittin, 62a)
„Židovi se ne smiju tužiti pred kršćanskim sucem ili zakonom.“ (Choschen Ham, 26;1)
„Kršćani ili sluge ne mogu biti svjedoci.“ (Chosen Ham, 34; 19)
„Izbjegavajte jesti zajedno sa kršćanima, to pobuđuje familijarnost.“ (Iore Dea, 112;1)
„Ne pijte mlijeko od krave koju je pomuzao kršćanin.“ (Abhodah Zarah 35b)
„Nikada ne oponašajte običaje kršćana, čak ni frizuru kose.“ (Iore Dea, 178;1)
„Posuđe koje je kupljeno od kršćana, mora biti dobro oprano.“ (Iore Dea, 120;1)
„Tri dana pre kršćanskih praznika, izbjegavajte ih sve.“ (Abhodah Zarah 2a)


Medijski propagandni stroj neprestano bombardira javnost i društvenu svijest nekom „kolektivnom krivnjom“ za progon Židova i njihove nevolje u srednjovjekovnoj kršćanskoj Europi, pravoslavnoj Rusiji, Poljskoj, muslimansko-arapskom svijetu, a posebno se svima nameće krimen nacističke Njemačke. Ali, bio bi red da se odgovori na jedno jednostavno pitanje: Zašto su Židovi bili proganjani?
Na ovo pitanje neki Židovi i daju odgovor, pa tako židovski pisac Oscar Levy u knjizi „Svjetski značaj ruske revolucije“ piše:
„Teško da danas ima nekog događaja u modernoj Europi koji ne vodi porijeklo unazad do Židova. Mi Židovi smo danas ništa drugo doli svjetski prevaranti, uništavatelji svijeta, njegovi upropastitelji i egzekutori.“
Dokazana je i nesporna uloga Židova u svjetskoj zavjeri, u pokoljima nad kršćanima u ostalim nežidovima u antičkom svijetu, u „ruskoj“ oktobarskoj revoluciji i boljševičkom Sovjetskom Savezu, zasluga i udio u izazivanju dva svjetska rata i u osvajanju Palestine i progonu Palestinaca. Današnje vrijeme u kojemu je svjetsko židovstvo jače nego ikada te se nad svima provodi talmudistički terorizam upravo stoga traži da se pokaže da oni koji najviše nariču o svojem progonu, mržnji nad njima i netrpeljivosti prema njima – da su upravi ti najveći zastupnici progona, mržnje i netrpeljivosti.



Nežidovi nisu ljudi već životinje

Talmudski nauk zastupa jedan dijabolički princip: samo Židovi su pravi ljudi, svi ostali su samo životinje u ljudskom obliku, a kojima je Bog dao samo zato da Židovima bude ugodnije kada ih te životinje u ljudskom obliku služe. Svi nežidovi su samo goji i u borbi protiv ljudske stoke, po Talmudu, Židovima je sve dozvoljeno, nema moralnih barijera. Može se goje lagati, varati, krasti. Može ih se i silovati i ubijati. Postoje na stotine pasusa u Talmudu koji opisuju ove opisane stvari.

„Bog je stvorio nežidove te iako im je dao čovječji oblik oni su ravni sa životinjama, jer ne dolikuje Židovu da bude služen od stoke. Zato ga služe životinje u ljudskom obliku.“ (Šulah aruh, Mudraš talpiot 225).
„Nežidovi, čija duša potječe od nečistog duha, nazivaju se svinjama.“ (Talmud, Jalkut Rubeni 12).
„I zato ako jedan nežidovski sluga ili sluškinja umre treba ih ožaliti onako, kao kad jedan vol ili magarac krepa.“ (Talmud, Brohes).
„Između Židova i nežidova ne postoji nikakva veza. Jer meso nežidova je životinjsko meso, a njihovo sjeme je životinjsko sjeme.“ (Talmud, Jebamot 89a).
„Nežidov je kao jedno pseto. Štoviše, zapisi uče da se pseto ima više poštivati od nežidova.“ (Talmud, Ekeseget raši eksod 22).
„Meso nežidova je meso magareće, a sjeme konjsko sjeme.“ (Talmud, Jebamot 98a).
„Onaj koji nije obrezan i ne drži šabat ne naziva se čovjekom.“ (Talmud, Jalkut Rubeni 39).
„Nežidov nema oca, jer je on na gnojištu rođeno pseto.“ (Talmud, Jebamot).
„Ma koliko imali narodi svijeta tijelo slično Izraelcima, ipak se oni uspoređeni s čovjekom imaju smatrati za majmune.“ (Talmud, Šene Lukot 250).
„Spolni odnosi nežidova su isto kao i spolni odnosi životinja.“ (Talmud, Sanhedrin 746).
„Kuće nežidovske su kuće životinjske.“ (Talmud, Leb. tob. 46a).
„Tuđa žena koja nije kći Izraelca, dio je marve.“ (Talmud, Abarbanel).
„Nežidovka u nosećem stanju ima se smatrati kao noseća stoka.“ (Šulhan aruh, Košen ha-mišpat 405).
„Dijete u utrobi jedne nežidovke nije bolje od životinje.“ (Šulhan aruh, Joreh deah 240).
„Židove zvati ljudskim bićima, ali nežidovi nisu ljudi. Oni su zvijeri.“ (Baba Mezia, 114b)
„Akum je kao pas. O da, spisi uče da više poštujete psa nego nežidova.“ (Ereget Raschi Erod, 22;30)
„Židove zvati ljudima, kršćane ne zvati ljudima.“ (Kerithut, 6b)
„Kršćane sažalijevati ništa više nego bolesne svinje.“ (Orach Chaiim, 57;6a)
„Seksualni snošaj kršćana je isti kao kod zvijeri.“ (Sanhedrin, 74b)
„Soj kršćana je vrijedan kao i soj zvijeri.“ (Kethuboth, 3b)
„Kršćani kao ljudi su obične stražnjice.“ (Kidduschim, 68a)
„I pored toga što nežidovi imaju isti oblik tijela kao i Židovi, oni su u poredbi sa Židovima kao majmun sa čovjekom.“ (Schene Luchoth Haberith, 250b)


Rimski povjesničar Tacit, koji je živio u vrijeme neposredno nakon Krista (55. – 120. god.), pisao je: „Židovi su rasa koja mrzi Bogove i cjelokupno čovječanstvo. Njihovi zakoni su u suprotnosti sa zakonima svih ostalih smrtnika. Oni preziru sve što je za nas najveća svetinja. Njihovi zakoni mogu ih natjerati da počine djela koja na užasavaju.“
Jedan od novovremenih židovskih plemića, Meyer Amschel Rotschild, poručuje svojim suplemenicima: „Zapamtite djeco moja, da sva zemlja mora pripasti nama Židovima, a gentili, koji su ništa više nego životinjski izmet, ne smiju imati ništa!“
Tako i židovski liječnik Joseph Klausner u svojoj knjizi „Ideja Mesije u Izraelu“ iz godine 1955 na strani 521. piše: „Cijeli Židovki narod bukvalno je postao Mesija cijelog čovječanstva, obnovitelj svijeta.“
Maurice Samuel, također Židov, priznaje i vlastitim riječima govori: „Gdje god se Židov nađe on je problem, izvor nesreće za samoga sebe i sve ostale oko njega… Vi vjerujete u doktrinu opraštanja, dok mi vjerujemo u doktrinu odmazde. U našem životu, židovskom životu, lojalnost je nepoznata… Mi smo remetilački utjecaj u vašem životu. Mi Židovi, uništavatelji, ostati ćemo uništavatelji zauvijek. Bilo što da uradite, neće udovoljiti našim potrebama i zahtjevima. Mi ćemo zauvijek uništavati…“.
Tako i Henry Waton, židovski komunistički vođa u Americi, ostavio je knjigu pod nazivom „Program za Židove“. Ovu nevjerovatnu deklaraciju Henry Watona objavila je grupa pod nazivom „Komitet za očuvanje Židova“ (Committee For Preservation Of Jews), a sponzorirana je od strane Spinoza instituta iz New Yorka. Tu on nedvosmisleno piše: „Komunizam je sudbina čovječanstva. Postoji samo jedno djelo iz sociologije, a to je Marxov „Kapital“. Samo Židov može napisati takvo djelo. … Židovi su najviši i najkulturniji narod na zemlji. Mi Židovi imamo pravo da podčinimo sebi ostatak čovječanstva i da budemo gospodari nad cijelom planetom. Židovi će postati gospodari cijele Zemlje i pokoriti će pod sobom sve narode, ali ne uz pomoć materijalne moći, ne uz pomoć brutalne sile, već uz pomoć svjetlosti znanja, razumijevanja, humanizma, mira, pravde i progresa. … Arijevci će uvećati i uljepšati svijet, ali oni će moći uživati u svijetu koji su oni stvorili jedino pod židovskim šatorom. A taj šator je komunizam, internacionalizam. … Židovi će naslijediti ovu Zemlju. I sve ostale rase, ili će sasvim nestati, ili će postati Židovi.“



Borba protiv kršćana

„Istrebljenje kršćana je neophodno žrtvovanje.“ (Zohar II, 43a)
„Ako kršćani nisu odani vjernici možete im slati poklone.“ (Iore Dea, 148;5)
„Šaljite poklone kršćanima samo ako su nereligiozni.“ (Hilkoth Akumix, 2)
„Onaj ko čini dobro kršćanima, nikada neće ustati posle smrti.“ (Zohar I; 25b)
„Učite spise koji zabranjuju spominjanje kršćanskog Boga.“ (Hilkoth Akum V, 12)
„Zakon je da se ubije svako ko poriče Toru. A kršćani pripadaju onima koji poriču Toru.“ (Choschen Hamischrat 425 i Hagan, 425; 5)
„Zabranjeno je podučavati trgovini kršćane.“ (Iore Dea, 154;2)
„Ime Božje ne spominjati kada se laže kršćanima.“ (Babha Kama, 113b)
„Židov može lagati i lažno svjedočiti da bi osudio kršćanina.“ (Babha Kama, 113a)
„Židov može lažno svjedočiti i da mu bude čista savjest.“ (Kallah, 1b, st. 18)
„Židovi moraju uvijek probati prevariti kršćane.“ (Zohar I, 160a)
„Kada Rim bude uništen, Izrael će biti obnovljen.“ (Obadiam)

Sedam godina nakon kraja II svjetskog rata, 12. siječnja 1952. godine, u komunističkoj Mađarskoj u Budipešti je održan specijalni židovski sastanak Kriznog savjeta europskih rabina. No tom skupu rabin Emanuel Rabinovich je izjavio: „Mogu sa sigurnošću izjaviti da je posljednja generacija bijelih žena sada rođena. Naša kontrola nad komunizmom će, u interesu mira i brisanja međurasnih tenzija, zabraniti bijelcima da se miješaju međusobno. Bijela žena će se morati sparivati sa pripadnicima tamnih rasa, a bijeli muškarac sa crnom ženom. Tako će bijela rasa konačno nestati, jer miješanje obojenih sa bijelcima znači kraj za bijelog čovjeka, i naš najopasniji neprijatelj postati će samo sjećanje.“

* * *

Židov se ima pridržavati židovskih zakona
„Židov se ne smije pridržavati državnih zakona nežidova. On se ima pridržavati židovskih zakona jer bi oni inače bili suvišni.“ (Šulhan aruh, Košen ha-mišpat 368)

Smrt za prekršaj Talmuda
„Učenja i zakoni Talmuda važniji su i imaju se strožije primjenjivati od zakona Tore. Tko prekrši zakon Talmuda zaslužuje smrt.“ (Talmud, Erubin 21a).* *[Ovo je jasan dokaz da židovska religija danas više nije Mojsijeva jer se ispred osnova vjere, Tore, stavljaju razno-razna rabinska umovanja, puka ljudska dovijanja da se opravda vlastito zlo.]

Bez Židova ničega ne bi bilo na svijetu
„Da Židova nema na svijetu, ne bi ni sunce sjalo, ni kiša padala, niti bi ikakva blagoslova bilo na zemlji.“ (Talmud, Jebamot 101b).

Bog i Židovi
„Bogu su miliji Židovi od anđela.“ (Talmud, Hlin 91b).
„Kao što je čovjek nad životinjama, tako su i Židovi nad svim narodima od Boga postavljeni.“ (Talmud, Berah 102b).

Židovi izjednačeni sa Bogom
„Tko Židova ošamari toliko je učinio grijeha kao da je samog Boga udario.“ (Talmud, Sanhedrin 58b).
„Židovi posjeduju dostojanstvo koje čak ni anđeli ne mogu imati.“ (Chullin, 91b)
„Židov sadrži u sebi dobro, usprkos grijehova koje je počinio.“ (Chagigah, 15b)

O radu
„Rad je veoma štetan i malo donosi.“ (Talmud, Getin 680).
„Nema goreg i lošijeg posla od obrađivanja zemlje, jer kad tko ima 100 srebrnjaka u trgovini može svaki dan mesa i vina imati; tko pak uloži 100 srebrnjaka u zemljoradnju, može samo soli i kupusa jesti.“ (Talmud, Jebamot 63a).
„Nežidovi su stvoreni da služe Židove. Oni moraju orati, kopati, sijati, kositi, vršiti. Židovi su stvoreni da sve gotovo nađu.“ (Talmud, Berahot 58a).

Židovsko junaštvo
„Židov neka ide posljednji u rat. U tom slučaju biće prvi kod kuće.“ (Talmud, Tesahim 113a).

Židovsko milosrđe
„Zabranjeno je biti milostiv prema nežidovima.“ (Talmud, Ramban).
„Nežidovu ne treba milost i pomoć ukazivati.“ (Talmud, Jebamot 12a).

Nežidovu ne treba pomoći ni u smrtnoj opasnosti
„Ako jednom nežidovu prijeti opasnost da se u jednoj rijeci udavi, pa ako se nalazi već i blizu smrti, Židov mu ne smije ići u pomoć da ga spasi.“ (Jad Hazakah, Aboda Cara 10a).

Nežidovke su prostitutke
„Nežidovke su nečiste i imaju se smatrati prostitutkama.“ (Talmud, Aloda Kara 366).
„Sve nežidovke su kurve.“ (Talmud, Even hekor).

Pet zapovijesti za Židove
„Židovi moraju naučiti ovih pet stvari: 1. Volite jedan drugoga. 2. Volite pljačku. 3. Volite bančenje. 4. Mrzite vaše gospodare. 5. Ne govorite nikada istinu.“ (Talmud, Pesahim 113a).

Laž
„Prema nežidovima dozvoljena je upotreba svake laži.“ (Talmud, Berahot).

Nepravda
„Ne smiješ Židovu, tvome bratu, učiniti kakvu nepravdu. Nežidovu je dozvoljeno učiniti sve i svaku nepravdu.“ (Talmud, Geneba 40a).

Licemjerje
„Dopušteno je pred nežidovom pretvarati se da te ne ošteti i ne ujede.“ (Talmud, Lota 41b).

Lihvarstvo
„Bog je naredio da se nežidovu novac pozajmi samo uz lihvarsku kamatu. Mi mu na taj način ne pomažemo nego štetimo.“ (Talmud, Sefer Mikvod 73).
„Židov treba svoj imetak pomoću lihvarstva povećati. On treba pomoću lihvarstva nežidove upropastiti.“ (Talmud, Baba Mecija 70b).

Krijumčarenje
„Dozvoljeno je nežidovksu vlast prevariti za carinu. Dozvoljeno je krijumčariti.“ (Šulhan aruh, Košen ha-mišpat 369).

Podmićivanje
„Ako tvoje pretpostavljene nežidove pomoću hrane ne možeš pridobiti, ti ih pridobij pomoću novca.“ (Talmud, Sanhedrin).

Prijevara
„Dozvoljeno je grešku jednog nežidova iskoristiti. Dozvoljeno mu je dug ne platiti. Dozvoljeno mu je pri računu prevariti ga.“ (Šulhan aruh, Košen ha-mišpat 384b).
„Ako dva Židova naprave kakvu trgovinu sa nežidovom te pri tome jedan drugome pomaže da nežidova na mjeri, težini ili broju prevare, dobitak imaju oba Židova podijeliti.“ (Šulhan aruh, Košen ha-mišpat 183).
„Dozvoljeno je nežidova dovesti u zabludu. Dužnost je nežidova prevariti. Tko to ne učini dolazi u sumnju da nežidova voli, a tko nežidova voli taj mrzi Boga.“ (Talmud, Rasim).
„Ako Židov nađe priznanicu svoju, koju je nežidovu dao za od njega posuđeni novac, ne treba mu je vratiti, jer obaveza prestaje čim je nju Židov našao. A ako bi i pored toga Židov htio nežidovu priznanicu vratiti, rabin mu mora reći: »Ako hoćeš slaviti ime Boga, ne jačaj moć nevjernika i zadrži ono što ti je od Boga po zakonu određeno.«“ (Talmud, Rabi Jeruham, Sef. meš. 51).
„Židov može nežidova prevariti i oguliti ga, ali svojeg bližnjeg, Židova, ne treba varati.“ (Talmud, Baba mecija 61a).
„Ako bi Židovi čitave nedjelje lutali okolo i varali nežidove, neka se u subotu svi sakupe i ispričaju jedan drugome svoje slavne podvige.“ (Talmud, Rabi Benc).

Strijeljanje za prijevaru Židova
„Nežidov koji Židova makar i za jednu paru prevari ima se strijeljati.“ (Talmud, Sanhedrin).

Zakidanje nadnice
„Židovu je dozvoljeno da od nežidova zakine nadnicu.“ (Talmud, Sanhedrin).

Otimačina
„Imanje nežidova je kao bez gospodara. Židov ima pravo to imanje uzeti u posjed.“ (Šulhan aruh, Košen ha-mišpat).

Krađa i pljačka
„Tko nežidovu vrati nešto (ukradeno ili opljačkano), tome Bog nikada neće oprostiti.“ (Talmud, Sanhedrin):
„Izgubljeni predmet nežidova dozvoljeno je zadržati.“ (Šulhan aruh, Košen ha-mišpat 266a).
„Židovu je dozvoljeno od lopova kupiti stvar.“ (Šuhan aruh, Košen ha-mišpat 356).
„Zakon nemoj krasti odnosi se samo na krađu od Židova. Krađa počinjena na nežidovu dozvoljena je.“ (Talmud, Sanhedrin 86a).
„Opljačkati nežidova sasvim je dozvoljeno, a isto tako i nadnicu mu zdražati.“ (Talmud, Baban 111b).
„Kada jedan ortak u poslu nešto ukrade ili opljačka mora dobitak podijeliti sa svojim ortakom.“ (Šulhan aruh, Košen ha-mišpat 176).

Brakolomstvo
„Izvanbračni odnosi sa jednom Židovkom zaslužuju smrtnu kaznu, a sa nežidovkom, pak, dozvoljeni su.“ (Talmud, Sanhendrin).
„Brakolomstvo s nežidovkom ne podliježe nikakvoj kazni.“ (Talmud, Ketubot 4b).

Obeščašćenje
„Židovu je dozvoljeno obeščastiti nežidovku.“ (Talmud, Jad Hasakah 2b).

Oskrnavljenje
„Nežidovska djevojčica stara tri godine i jedan dan može se oskrnaviti.“ (Talmud, Aboda sara 37a).

Krivokletstvo
„Ako je jedan Židov prevario ili pokrao jednog nežidova, a pri tome mora položiti zakletvu u prisustvu drugih Židova koji to znaju, dozvoljeno je da se krivo zakune.“ (Šulhan aruh, Joreh deah 239a).
„Ako je Židov jednu nežidovku obeščastio i zloupotrijebio, pa ako se pomoću krive zakletve može riješiti kazne, može krivu zakletvu bez predomišljanja položiti.“ (Šulhan aruh, Joreh deah 232).

Nežidov pred židovskim sudijom
„Ako Židov s nežidovom tebi na sud dolazi, moraš, ako po židovskom zakonu Židovu zapravo možeš dati, učiniti to, a nežidovu kaži: »Tako je po našim zakonima!«; ako pak možeš udesiti da Židov po nežidovskim zakonima sud dobije, neka ga tako dobije, a nežidovu kaži: »Tako je po vašim zakonima!«. Ako pak ni po jednom zakonu Židov nema pravo, obmanom obrlati nežidova.“ (Talmud, Baba Kama 113a).

Trovanje
„Dozvoljeno je lijekove na nežidovima isprobavati, da bi se ustanovilo da li su lijekovi štetni.“ (Šulah aruh, Joreh deah 158a).* *[Hrvatska više nema u svojem vlasništvu Plivu, našu nekada najuspješniju farmaceutsku kompaniju, nego je ona u pretvorbeno-privatizacijskom kriminalu i posljedičnim preprodavanjima na koncu dospjela u ruke izraelskih vlasnika. Ako imamo na umu ovo talmudsko „uputstvo“, trebali bi se svi dobro zamisliti prije nego što idući put lakovjerno uzimamo lijekove u ljekarnama. Svi smo mi, prema Talmudu, pogodni da poslužimo kao pokusne životinje na kojima se isprobavaju lijekovi. Dakle, ne radi se samo o izgubljenim radim mjestima i odljevu financijske dobiti, nego o suštinskom preživljavanju pred neljudskim djelima.]

Ubojstvo
„Stoji napisano: nemoj ubijati. To znači da se ne smije ubijti pripadnik židovskog naroda. Nežidovi, međutim, nisu Izraelci i zato se oni mogu ubiti.“ (Talmud, Geneba 57a).
„Tko prolijeva krv onih koji nisu Židovi, Bogu žrtvu prinosi.“ (Jalkut 772).
„Najpošteniji među nežidovima imaju se ubiti.“ (Talmud, S. ben Johaj 406).
„Dozvoljeno je nežidovu oduzeti tijelo i život.“ (Talmud, Sefer i Korim).
„I najbolji među nežidovima treba se ubiti.“ (Talmud, Melhita 32b).
„Najboljem nežidovu uzmi život samo ako možeš.“ (Talmud, Aboda 62b).
„Koljite nežidove kao gamad.“ (Talmud, Sohar).

Za udarac Židovu smrt
„Kao što je sin od očeva tijela, tako je i Židov od Božjeg tijela te zato svaki nežidov, koji bi se usudio udariti Židova, mora glavom platiti.“ (Talmud, Sanhedrin 146).

Mesija
„Mesija će doći i povratiti Kraljevinu Židovima, a ostali narodi svi će njemu i njima služiti i potčinjeni biti.“ (Talmud, Šab 120a).
„Kad mesija dođe onda će zemlja roditi kolače i vunene haljine, a žito će biti krupno kao dva bubrega od najvećeg vola.“ (Talmud, Ketubog 112b).
„Tada će svaki Židov imati 2800 slugu i 300 sluškinja.“ (Talmud, Sanherdin 101a).
„Prije toga biti će strahovit rat, koji će dvije trećine svijeta uništiti. U njemu će Židovi toliko oružja zaplijeniti da će im trebati 7 godina da ga sagore i istope.“ (Talmud, Majene ješ. 74, 4).
„Tada će Židovi biti neizmjerno bogati jer će blago cijeloga svijeta biti u njihovim rukama. Svi će narodi tada prijeći u židovsku vjeru, samo kršćanima to neće biti dozvoljeno, nego će ih se potpuno iskorijeniti, jer su porijeklom od đavola.“ (Talmud, Jebamot 24b, Aboda 3b).



Zaključak

Ono što je važno je da se ovdje iznesene spoznaje shvate na način tako da se srce ne ispuni nikakvom mržnjom prema ikome, nego kao jedno sredstvo zaštite vlastitog integriteta i dostojanstva o onih koji iste žele poništiti. Samoobrana sebe i svojih bližnjih, svoje obitelji i svojeg naroda, je ne samo legitimno pravo, nego i dužnost svakoga tko sebe smatra nasljediteljem Kristovim.

Naravno, poznajući prilike kako u svijetu, tako i kod nas u Hrvatskoj, realno je za očekivati sve moguće oblike napada i progona onih koji razobličuju talmudske doktrine, a najstandardnija je optužba „antisemitizma“. Antisemitistička etiketa je nadasve zlonamjerna onda kada se nekome prišije iz razloga što se ne čini to prozivanje nekoga antisemitom zato da bi se štitilo Židove, nego zato da bi se ušutkalo onoga koji istinom ugrožava ostvarivanje zamišljenih planova, a istovremeno kod onih koji nisu u istinskoj kršćanskoj ljubavi stvarno se tim agresivnim etiketiranjem i neprestanim naglašavanjem antisemitizma namjerno potiče mržnja prema Židovima. Uostalom, i sam Teodor Herzl (osnivač cionizma) u svojemu dnevniku otvoreno piše da je namjerno izazivanje antisemitizma jedno od najboljih sredstava za realizaciju cionizma. Herzl tako piše: "Presudno je da patnje Židova . . . postanu gorima . . . to će pomoći realizaciji naših planova . . . Imam odličnu ideju . . . navesti ću antisemite da oduzmu židovsku imovinu . . . Antisemiti će nam pomoći na način da će pojačati progon i represiju na Židovima. Antisemiti će biti naši najbolji prijatelji." (Dnevnik, Dio prvi, str. 16).



Ogromno je izvrtanje od strane rabina - Božjih svetih riječi iz SZ-a osobito iz Izaije, Mojsija, Jeremije. Oni to sve tumače, doslovno, materijalistički i izvrću onako kako odgovara cionistima. Kao da Bog govori sve najbolje o kazarima a druge narode osuđuje na uništenje! Pogledajmo što je učio Isus? Učio je "Sinovi će carstva (židovi, potomci Abrahama) biti istjerani napolje". "a ovi (neznabošci) primljeni..." ZBOG TOGA SU ŽIDOVI UBILI ISUSA! Jer nije priznavao bajke rabina i jasno je objavio židovima da su sve njihove ideje i nauke - pogrešne a nauk rabina - PROKLET!

Samo Mi kršćani, biblijski kršćani, danas imamo pravo istinito i samo mi i možemo - istinito tumačiti sveta proročanstva... jer samo je Bog s nama i samo mi imamo Božjeg Duha! Ta pogledajte... što smo do sad objavili i rastumačili, sve je tako i tako se događa... uvijek u svakom periodu zemaljske povijesti, samo ovlaštene (ne ovlaštene od ljudi i institucija nego od DUHA BOŽJEGA) sluge Božje U TOM VREMENU su imali pravo tumačiti Riječ Božju.

Ali u svakom tom vremenu se dižu lažni proroci (iz zbornice sotonine - koji su odbačeni u prijašnjem periodu) da šire pomutnju i zavode duše u propast - izvrtanjem proročanstva!

Zato su rabini izmislili laž o "usmenoj Tori" da ne bi morali slušati onu - pisanu Toru... koju mogu čitati i ostali ljudi i narodi pa znati da rabini čine zlo! Zato su izmislili lažnu "usmenu toru" koju kao samo oni, fol... znaju! KOJI UMIŠLJENI; PSIHOPATSKI BOLESNICI! Opsjednuti legijama zlih duhova!

Sin reče: "došao sam ISPUNITI... Zakon" (prikazati u istinitom svjetlu) Isus Nazarećanin - Mesija, je visoko uzdigao PISANU Toru a osudio rabine i njihovu "usmenu toru" kao PROKLETO VRAČANJE za koje u izraelu sljeduje - smrtna kazna! Svako malo isus govori: "pisano je" i pri tomu citira - PISANU Toru... NIKAD NIKAKVU "USMENU"! Isus je najviše citirao Toru, (pet Mojsijevih knjiga) potom... Izaiju proroka, pa onda, ostale velike proroke, Ezekijela, Jeremiju... itd. pa tzv. "male proroke" pa tek onda malo, knjige ljetopisa itd. A nikad i nigdje nije citirao APOKRIFE niti lažnu rabinsku "usmenu toru" (koja je u stvari - kodni naziv za - TALMUD- STRAŠNU, SOTONSKU KNJIGU ZLA!)

Nema komentara:

Objavi komentar